Tak samo mogę powiedzieć, że twoja postać jest półbogiem, bo potrafi np. machnąć toporem odrąbując 40 głów trzonkiem broni i 120 ostrzem
Zresztą:
Cytat:
Napisał Mira Jak już zostało wspomniane, aby dostać się do pierwszego etapu gry, niezbędne będzie przesłanie nam Karty Postaci. Macie dowolność w kreacji swoich bohaterów, ważne żeby pasowali do ogólnej koncepcji sesji, czyli klimatów fantasy.
Żółtodziobów nie potrzebujemy - poszukiwanie Kamienia Dusz to wszak niełatwe zadanie, więc zdecydowanie doświadczeni bohaterowie będą mile widziani. |
+
Cytat:
Napisał Mira Żeby jednak nie wyszło z tego tworzenie przepakowanych wiedźminów, którzy potrafią przywołać błyskawice i znają karate - pamiętajcie, że wszystkie umiejętności powinny być czymś umotywowane w historii postaci.
Im lepiej wytłumaczone dlaczego postać coś potrafi, tym... lepsza Karta. |
+
Gdzieś chyba było: "wszystkie chwyty dozwolone".
+
Cytat:
Napisał Mira Jest nas dużo, jak już wspomniałam, więc musimy się szanować. Owszem, możecie drzeć koty na sesji, ale niech to się nie przekłada na komentarze. Apeluję więc o wzajemne chociaż chęci porozumienia. Jeżeli jakieś działanie ze strony innego gracza wyda Wam się przegięciem, zgłaszacie to MG i na spokojnie tłumaczycie, co jest nie tak. |
Więc bez nerwów, pozostaje nam czekać na decyzję MG
Jak więcej osób wyrazi niezadowolenie z powodu tej umiejętnośći to zrezygnuję z niej.