L5KWM jest świetne, ze sporej części korzystam sam od jakiegoś czasu. Również polecam.
Ale tu z innej beczki: W L5K drażnią mnie pojedynki Iaijutsu przypominające mi raczej pojedynki rewolwerowców niż starcie samurajów. Dlatego w moim Rokuganie samurajowie rozgrywają pojedynki jak zwyczajną walkę.
Dla osób które uważają podobnie zamieszczam moją wersję technik Akademii Szermierki Kakita Ranga 1: Dziób Żurawia. Korzystając z Iaijutsu żuraw może w teście obrażeń rzucić i zatrzymać dodatkową liczbę kości równą swojej randze, może też dodać swoje Iaijutsu do wyniku testu Inicjatywy. Z techniki tej wolno skorzystać tylko raz podczas jednego starcia. Ranga 2: Kroki Żurawia. Jeśli przeciwnik szermierza Kakita chce zadeklarować podbicia, zawsze musi dodać do tego jedno puste podbicie za każdą rangę żurawia ponad pierwszą. Ranga 3: Uderzenie z Pustki. Bushi może wydawać więcej niż jeden punkt Pustki naraz podczas pojedynku. Jeśli pojedynek zakończy się zwycięstwem natychmiast odzyskuje wszytskie punkty pustki. Ranga 4. Bez zmian Ranga 5. Bez zmian |