Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-12-2008, 13:48   #1
Johan Watherman
 
Johan Watherman's Avatar
 
Reputacja: 4630 Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację
Post [Mag: Wstąpienie] Lot Kruka

Lot Kruka



-Pamiętaj mój uczniu, nigdy nie drażnij zwierząt. Już na pewno nie z igraj ludźmi biorącymi na swe miana dzikie bestie. Są to osobnicy dzicy, nieprzewidywalni i często o harcie ciała i ducha niczym zwierzęta. Ci którzy rozmawiają z Marzeniami często widzą swe dusze jako duchy zwierzęcych patronów. W mowie zwierząt znajdziesz mądrość sięgającą jej początków i pierwotną.
-A kruki?
-Kruki są czarne. Chociaż... Chociaż znałem kiedyś ludzi biorącego miano swego domu od pary kruków a burzących się jeśli ich nimi nazwać...

Witam potencjalnych graczy. Mam zamiar poprowadzić sesje w jakże wspaniałym systemie Mag: Wstąpienie. Będą to czasy współczesne w znanej nam Rosji trwającej w okowach zimy dokładnie rzecz biorąc Moskwa jednakże nie pokuszę się o odwzorowanie miasta pozostawiając tylko jego klimat i punkty charakterystyczne.
Opowieść będzie kręcić się wokół moskiewskiej Fundacji Białych Kruków. Opowiadać będziemy długo bo też długo trwa Wojna Wstąpienia, jej radości, smutki, żale, śmierć bliskich, ochrona śpiących i walka ze sobą samym aby nie być już tylko marnym człowiekiem nie tracąc przy tym właśnie bycia sobą, nie zatracić się na froncie.

Śnieg padał nieprzerwanie w jednym z moskiewskich parków poprawiając i tak już sowitą pokrywę śnieżną. Słońce pięło się dumnie na szczyt drabiny nieba aby przyświecić swymi ostrymi promykami. Na skraju ostoi zieleni gdzie tylko ulica odgradzała zabytkowe kamienice przechadzali się dwaj mężczyźni o nie tęgich minach. Jeden z nich zaczął mówić.
-Podobno to wybuch gazu. Iwan miał zostawić włączony palnik. Któreś zapaliło papierosa i...
Urwał w połowie zdania, przystanął na chwilę rzucając pytające spojrzenie swymi zielonymi oczyma na wypalony, ziejący pustką otwór po okiennicy trwający w ścianie drugiego piętra pobliskiego budynku. Zacisną szczękę i pięść. Był przystojnym, starzejącym się już człowiekiem. Kilkudniowy zarost zdobił twarz, a długie włosy były naprawdę zadbane mimo pojawiającej się siwizny czy ich przerzedzenia. Szalik na szyi, zielona kurtka, spodnie moro oraz glany zostawiające piękne, głębokie ślady w śniegu. Po chwili zadumy zwrócił się do swego towarzysza.
-Wierzysz w to wszystko?
Rozmówca nim przemówił poprawił kaptur zakrywający łysinę oraz dopiął ostatni guzik dżinsowej kurtki. Był niski i miał azjatyckie rysy aczkolwiek porządna budowa przeczyła pochodzeniu. Może Mongoł?
-Nie wierzę. Ostatni napad na Annę, śledztwa. Zresztą oni nie pojawiają się przy byle wypadku.
Troszkę leniwie wskazał palcem zaparkowaną nieopodal wołgę.



Tworzycie postacie wedle odrobinę zmodyfikowanego szablonu adepta. To znaczy:
Atrybuty: 8/6/3
Zdolności: 19/10/5 (możliwość przekroczenia poziomu 3)
Pozycja: 8
Siła Woli: 7
Sfery: 15 (maksymalny jest czwarty poziom sfery, minimum jedną musicie mieć na nim)
Arete: 4 (maksymalnie sześć za punkty wolne)
Punkty wolne: 18
Wady i Zalety: wykupujecie za punkty wolne (proszę zamieszać mi cały opis nie strony podręcznika jeśli nie wymyślacie sami) lecz nie wszystkie musicie wykupić. Tylko te „od urodzenia”. Pozostałe właściwości które postać nabyła podczas żywota nie wymagają wykupienia. Do nich zaliczamy zarówno taki fakt, że mistycy przenoszący swoją percepcje za pomocą Czasu 2 mają migawki jak i stałe ułomności paradoksu czy wrogów.

Prócz tego wymagam opis wyglądu, ubioru z uwzględnieniem poruszania się po dworze, narodowości, jak manifestuje się Awatar, stylu, paradygmatu, rekwizytów i oczywiście historii postaci uwzględniając fakt, że to już dość zawansowani Magowie. Czyli wszystko co do gry potrzebne. Chcę jeszcze wiedzieć gdzie postać zamierza mieszać i jak zarabiać (niekoniecznie praca). Pamiętajcie, że zawsze jest pokój w Dziedzinie Horyzontalnej jednakże zarobki... I w Moskwie dość trudno się zameldować. Ponadto postacie mogą być Rosjanami lecz to ich pierwsza wizyta w stolicy.
Wasze postacie dostały przydział (zapewne dobrowolny) ze swojej starej Fundacji lub Tradycji do Moskwy. Z tego powodu pamiętajcie o wykupieniu Zdolności o nazwie Znajomość (Tradycje) bo jako szeregowi Magowie musicie mieć wiedzę. Postać może być obcokrajowcem jednakże bezwzględnie musi znać język rosyjski.

Ogień wylotowy karabinów rozświetlał miejski zaułek pod nocnym niebem, łuski z broni wpadały w śnieg, a czwórka rosłych mężczyzn nie przerywała ostrzału. Tylko głupiec zadzierał z rosyjską mafią i ten głupiec leżał martwy z ołowianą nagrodą. Odeszli pospiesznie nawet nie sprawdzając tętna, mamrotali pomiędzy sobą dumni jak to dali nauczkę konkurencji. Ostatnia łuska stoczyła się w kałuże po roztopach. Tymczasem palec ofiary drgnął w nerwowym kurczu pociągając za sobą całą pięść. Prawie nie upadł kiedy podnosił się z ziemi, oparł się o ścianę. Szpetny uśmiech zdobił jego twarz. Przymrużył na chwilę szpetne oczy, a część okropnych ran na wylot ciała zaczęła się jakby kurczyć z mieszać. Kropelki krwi niczym potu przebiegły po czole. Schylił się do skarpetki szukając w niej telefonu. O dziwo nie naruszone urządzenie posłużyło mu do połączenia się z swymi ludźmi.
-Kurwa Piotr, zbierz naszych tam gdzie zawsze.
Rana na czole się nie zagoiła pozostawiając okradły ślad.


Opieramy się na wizji świata zawartego w podręczniku podstawowym. Z dodatkami to różnie, ogólnie tylko książki poświęcone Tradycją są bezwzględnie uznawane (zwykle). Jednakże podręcznik został przewidziany na inny okres czasowy. Z tego powodu kilka informacji:
- sesje Rady Dziewięciu o dziwo odbywają regularnie i w pełnym składzie
- nieznane jest pochodzenie kryzysu finansowego, przyduszają, że to śpiący
- gramy w środku zimy
- Moskwa jest miastem podlegającym transformacji i z tego powodu mamy obecny paradygmat Technokracji lecz i mistyczne wierzenia. Po to jest Fundacja Białych Kruków jako Fundacja wojenna.
- wpływem na rządy zwykle zajmują się inne Fundacje i Kabały
- będę się tylko wspomagał mechaniką w niektórych przypadkach jednakże moja wola + automatyczne sukcesy powinny wystarczyć
-w Moskwie jest mało istot nadnaturalnych jak na jej wielkość

Pytania proszę zadawać w temacie chyba, że tyczą niejawnych szczegółów postaci – PW.
Karty Postaci zapisane w pliku .doc przesyłać na pocztę elektroniczną: xxx40@o2.pl Graczy przyjmę od dwóch do sześciu.
Na KP czekam do 18 Stycznia 2009. Poty piszemy w systemie kolejkowym. Macie tydzień na odpisanie.
Kryterium przyjęcia jest jakoś karty, w przypadku dylematów – starsi i znani gracze mają większe szanse.

Otrzymałem KP od:
- Asenat: Ravna „Ava” Turi
- Drusilla Morwinyon: Amaryllis Vivien Seracruz
- Lunar: Siergiej Bielyj
- Shathra: Inna Morozow
- Ratkin: Szamil
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.

Ostatnio edytowane przez Johan Watherman : 18-01-2009 o 18:32.
Johan Watherman jest offline