Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-01-2009, 21:17   #1581
Crys
 
Crys's Avatar
 
Reputacja: 1 Crys jest godny podziwuCrys jest godny podziwuCrys jest godny podziwuCrys jest godny podziwuCrys jest godny podziwuCrys jest godny podziwuCrys jest godny podziwuCrys jest godny podziwuCrys jest godny podziwuCrys jest godny podziwuCrys jest godny podziwu
Najwyższy czas trafić do tego wątku, bo w sumie to niezłe zaniedbanie z mojej strony, bo bywam tu już parę miesięcy, a jeszcze się nie przedstawiłam.

Jestem Crys, jak widać Mieszkam przez większość część roku w Krakowie, bo tu studiuję, a Dom Rodzinny mam w Tarnowskich Górach, więc Śląsk nie jest mi obcy
Ukochałam sobie WoD, stary. Nowa wersja, szczególnie Wampira jakoś nie przypadły mi specjalnie do gustu, ale to może kwestia zbyt małej ilości czasu poświęconej na czytanie podręcznika - who knows... Poza tym przez sentyment do Japonii bywa, że uda mi się zagrać w L5K. Zaś moja pierwsza, pamiętna sesja (a trzynastoletnią dziewoją wtedy byłam) miała miejsce w świecie Earthdawna.