Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-01-2009, 19:48   #1
Johan Watherman
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
Reputacja: 1 Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Lot Kruka

Witam Graczy w sesji. Na posty czekam równo tydzień aczkolwiek mamy luźne terminy – nie będę zanadto krzyczał jeżeli ktoś spóźni się dzień, dwa. Jeśli będziecie pisać prędzej też się nie obrazę. W pierwszym poście opiszcie swój wygląd (proszę nie krępować się w metafizycznych wrażeniach), oraz teraz albo później kiedy zajdzie potrzeba – rzeczy których wygląd celowo pominąłem jak mieszkania, pokoje w szpitalu
Proszę o uzupełnienie avatarów i kart postaci. Nie całych. Chcę aby w karcie na forum znalazło się:
Kwintesencja: x/20 gdzie x to avatar + to co wykupiliście za punkty wolne
Paradoks: 0 ewentualnie jak chcecie
Magya permanentna: spis z liczba sukcesów stałych efektów magycznych rzucanych na postać czy jej przedmioty. Jeśli nie daliście tego w KP to jak na racie brak.
Od osób posiadający Talizmany, Fetysze i inne przedmioty magyczne – proszę zmieścić ich Arete, Kwintesencję (gratis macie naładowane do maksimum) oraz Efekty czy Moce, wszystko zależne od typu przedmiotu.

Zasady pisania:
Imiona postaci pogrubiamy wszędzie za wyjątkiem dialogów i myśli.
Słowa i dialogi pieszemu kursywą i od myślnika i nowej linijki. W przypadku myśli ubranych w słowa mają być ujęte w cudzysłowie.
Podkreślenie wraz z powiększaniem liter – to jest zarezerwowane dla mnie.

Nie bać prosić się mnie o odpowiedzi BNów i opisy nowych miejsc potrzebne do postu. Przyjmuję na PW, czasem będzie to pełen opis, czasem techniczne dane dla gracza aby ubrał to w swe słowa. Także tutaj proszę o pytania odnośnie magy. Ale ogólnie jeśli ST magy jest równy bądź niższy od Arete to efekt się udaje jako automatyczne 1-2 sukcesy.

MigdaelETher dołączy jak zrobi KP.
Ratkin... no nic, w zasadzie możemy grać i się cieszę, że już nie musze czekać.

Odnośnie telefonów które dostaliście:

Panasonic GD 55
Nie do wykrycia przez statyczny sprzęt.
Magyczne śledzenie Korespondencją napotka efekt barykady i zmiany tropu.
Struktura obiektu chroniona 2-sukcesowym efektem:
-Entropia „Jak zegarek”
Nie można korzystać z innych funkcji telefonu jak dzwonienie i wysyłanie SMS
Telefony na abonament
Nieznane numery
SMS kasuje się po przeczytaniu
Działa w Dziedzinie Horyzontalnej
Stała lista kontaktów:
Abraham#13
Anna
Diakon
Grigorij
Gustaw
Isamu
Michaił
Mistrz Robert
Wiktora
Oraz Wasze postacie
Wszystkie dane tracą się po zniszczeniu: woda, ogień czy upadek z dużej wysokości czy uderzenie.
Telefon tylko do umawiania spotkań.

Mam nadzieje, że będzie się dobrze nam grało. Liczę na to, że nikt z miłośników Kultu nie zlinczuje mnie na przerobienie piosenki pod realia rosyjskie.

Postacie

Pedagog Diakon Mistrz Ars Vis oraz Ars Materiae Aureliusz Marek Prim bani Bonisagus: Przewodniczący Rady Fundacji Białych Kruków z ramienia Porządku Hermesa. Mag starej daty, ja było widać nie lubi się z Jonem. Opiera się o wątłą laskę.

Mistrz Ars Manes Robert Cross bani Flambeau: Członek Rady Fundacji Białych Kruków jako doradca do spraw Umbry. Spokojny stanowi często linię porozumienia w fundacji. Wygląda młodo, sprawia wrażenie wysportowanego.

Jon “Abraham#13” Fire: Wirtualny Adept, Członek Rady Fundacji wybrany nie jako ekspert lecz reprezentujący reszty magów Fundacji. Bardzo bogaty zarabia w zabezpieczeniach bankowych przy okazji prowadząc Przebudzone działania na tym polu.

Mistrz Rasputin: widmo?

Gustaw Kowalczyk: Polak, uczeń Roberta. Spokojny, młody chłopak nosi się jak na początkującego Hermetyka dość elegancko.

Grigorij Rublewski: podstarzały hipis, członek zespołu muzycznego „Lew Tołstoj”, stały bywalec klubu „Red Power”. Kultysta Ekstazy.

Anna Flyborn: Bardzo ładna niebiańska chórzysta, obecnie chodzi o kuli z powodu nogi w gipsie. Chodzą słuchy, że przez ostatni rok zajmuje się zdobyciem mistrzowskich szlifów jakiejś sfery u boku swego mentora. (martwa)

Cirn, Ten Który Prowadzi: ze Srebrnych Kłów. Najprawdopodobniej Lupus. Wydaje się przywódcą lokalnych wilkołaków. Przy pierwszym kontakcie myśli bardziej po „wilkołaczemu” niż ludzku.

Stanisława: pewna starucha mieszkająca pod Moskwą.

Podpułkownik Dołmatow: służący pod generałem armii Władimirem Bakinem.

Isamu: członek Bractwa Akashic, niski trzydziestolatek o dziwnej budowie ciała, łysinie oraz wyrazie twarzy sugerującej pochodzenie mongolskie lub nietypowego Azjaty. Uważany raczej za lenia, pracuje na budowie. Czasami śpi w dziedzinie.

Wiktora Gros: jak może się zdawać Opustoszała, właścicielka klubu „„Red Power”. Niezbyt piękna, ubiera się jak „uboga Gotka”.

Michaił Dołmatow: dziewiętnastoletni Rosjanin o trudnym życiu, zajmuje się graffiti. Wysportowany, króciutko ścięty z blizną na czole i plecakiem „kostką”. Miast kurki nosi kilka bluz. Ubogie warunki bytu, mieszka z babcią.

Siergiej „Czarny”: wysoki, kruczoczarny gbur, cham i milczek jak może się wydawać. Raczej cicha mysz, typowy niewykształcony chłop.

Akin, Ten Jedyny: wilkołak w wojskowym mundurze, spokojny, milkliwy acz skłonny do porozumienia. Patrżacy w Gwiazdy.

Fabrin: ładna blondynka ubrana dość po człowieczemu, raczej wrogo nastawiona, jak na Czerwonego Szpona przystało.

Carcarin, Ten kory towarzyszy:towarzysz Crina niosący dziwny przedmiot w pokrwawionych szmata. Nosi tylko płaszcz na ciało i spodnie, dzielnie znosząc mróz. Ten Srebrny Kieł zazwyczaj nie zabiera głosu.

Jon Jeremy Awaycraft: hermetyk który już dwukrotnie pojawił się poza Moskwą, pierwszy raz kontaktując się z Amy, a drugi z Coinem, widać albo polityk albo zaufany zausznik.

Horyzontalna Dziedzina Białych Kruków
Prezent – mapa dziedziny. Jeśli chcecie gdzieś iść to śmiało bić do mnie na PW. Maga nie jest strukturą dziedziny w dosłownym tego słowa znaczeniu – w przypadku Lustrzanej Sali i Portalu pokazuje tylko zależności przemieszczania się. Co zaś kształtu dziedziny – to niezamierzone. Wpierw, jak opracowywałem sesje to pracowałem nad rozmieszczeniem i słowami projektowałem co po prawej i lewej. Kiedy nabazgrałem to na kartce nie mogłem przestać się śmieć. I na papierze wygląda lepiej



1. Portal znajdujący się na skraju Moskwy w piwnicach tej ruiny.
2. Lustrzana Sala przez którą trzeba przejść przed siebie. Nie radzę zbaczać z drogi lub się zatrzymywać. System obronny dziedziny trochę jakby w „pół-dziedzinie”.
3. Główny Hol zaopatrzony w fontannę, ławki dokoła niej i przejścia do innych części dziedziny. Niektóry magowie lubią tutaj przebywać.
4. Sala Medyczna tak przynajmniej wszyscy mówią. Zamknięte na cztery spusty.
5. Sala Obrad prócz stołu, krzeseł zawiera także ładne drzewo i właśnie te drzewo jest Węzłem utworzonym z nadmiaru Kwintesencji (Węzeł ma nieregularną moc) zasilającej dziedzinę. Klucze mają członkowie Rady Fundacji ale nie sprawiają trudności jak ktoś chce wejść i tyko dają klucze.
6. Biblioteka wraz z starymi, zakurzonymi księgami i ich katalogiem w położonym na jednym z wielu biurek laptopie to skarbnica okultystycznej wiedzy. Zawsze otwarta, jeśli zapytać można dowiedzieć się, że większość zbiorów pochodzi z prywatnych zasobów Diakona i Mistrza Roberta uzupełnione datkami od Porządku Hermesa. Na potrzeby mechaniki ma wartość siedem.
7. Kuchnia, nic dodać nic ująć.
8. Pokoje Typowe jest ich bardzo dużo i trudno policzyć wszystkie drzwi. Trochę złe warunki ale oferują bezpieczeństwo.
9. Pokoje Rady Fundacji dodanie takiego pokoju wymaga zmiany struktury dziedziny. Są duże, dostosowane do właściciela z niezależnym paradygmatem (biorąc pod uwagę, że tolerancja dziedziny na technologie jest tylko trochę większa od ziemskiej) i w nich najlepiej szukać kogoś z Rady.

Mini-Słownik

Ostracyzm: kara izolująca maga od społeczności magów tradycji. Trwały lub czasowy.
Pogrom: bojowe rozwiązywanie spraw ze swymi oponentami. Najczęściej praktykowany przez Technokracje.
Trybunał: zgromadzenie magów Tradycji w celu przedyskutowania spraw. Otwierany tylko w ważnych, gorących spraw. Inne rzeczy czekają na comiesięczne Sympozjum.
Bani: honory tytuł (na który trzeba sobie zasłużyć) określający pochodzenie z Tradycji lub podgrupy (jak np. domy u Porządku Hermesa). Najczęściej stosowany u Porządku Hermesa.
Diakon: założyciel znaczącej Fundacji.
Kolega: mag równy tobie w Fundacji. W Moskwie uchodzi raczej za określenie oficjalne.
Konsor: istota w sojuszu z Magiem która nie jest Przebudzonym, a ma nadnaturalne możliwości.
Pedagog: hermetyk który zasłynął jako doskonały nauczyciel. Tytuł wynikający raczej z świadomości innych Przebudzonych i kiedy mag porzuci nauczanie i tylko najstarsi pamiętają o jego osiągnięciach – takie tytułowanie się jest śmieszne.
Wychowawca: osoba o mniejszych zasługach w nauczaniu jako Pedagog.
Vis: kwintesencja. W Fundacji Białych Kruków za sprawą Porządku Hermesa termin szeroko stosowany.
Dokoksowany: mag posiadając słuszną liczbę punktów Paradoksu.
Copperfield: mag często wulgaryzujący się na oczach innych.
Ziemniak: śpiący. Przez pewną część Fundacji Białych Kruków stosowane jest określenie Sowieta.
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.

Ostatnio edytowane przez Johan Watherman : 28-02-2010 o 13:11.
Johan Watherman jest offline