Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-02-2009, 15:29   #17
merill
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Co do umiejętności to po naradzie wygląda to tak:

- 2 znane bardzo dobrze, 3 znane dobrze i 4 przeciętnie

Teraz ważna uwaga odnośnie umiejętności żeglarskich stricte:

Nie ma czegoś takiego jak umiejętność żeglarstwo, rozbijamy ją na:

- nawigację: czyli znajomość prądów i wiatrów, czytanie map i wyznaczanie kursu podróży

- sterowanie statkiem: czyli umiejętność obsługi steru, utrzymywania statku na wytyczonym kursie i wykonywania zwrotów i zmian kierunku

- żeglarstwo: w sensie rozwijania i zwijania żagli, wiązania lin i tworzenia supłów, obsługi pokładowych urządzeń

- puszkarstwo: obsługa dział okrętowych, ich konserwacja i wykorzystanie praktyczne

- szkutnictwo: budowa i naprawa statku i urządzeń na nim samym.

To by było tyle w kwestii wyjaśnień.

Co do postaci to nie wszystkie muszą znać się na żeglarstwie

Pozdrawiam merill
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline