Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-03-2009, 17:00   #32
Hirin
 
Hirin's Avatar
 
Reputacja: 1 Hirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłość
Natomiast ja tworzę świat autorski kilka tysięcy lat po dniu dzisiejszym. Jednak nie standardowo : statki kosmiczne/super bajery/ufoki/nuklearna katastrofa tylko coś ala Devil May Cry (pistolety, klarabiny owszem, ale też miecze, topory). Problem dotyczy mechaniki ; jak sądzicie, jaka mechanika najbardziej pasuje do realiów, jak można ją ewentualnie zmodyfikować? Ze światem obeznać można się tu : Klik! (BRZASK: System autorski Dark Fantasy)
 
__________________
Wenn ich
Träne dein Herz
und wenn es raubt dir den Kopf
Ich sehe dich deine Seele fliegen?

Ostatnio edytowane przez Hirin : 28-03-2009 o 00:20.
Hirin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem