KD... eeee... ? Ostro przesadzasz, opinia o 4 edycji jest taka dość powszechna, klasy straciły swoją indywidualność... system umiejętności/czarów/zdolności jest prawie taki sam, gra skupia się tylko na zadawaniu obrażeń, a te skill challenges to tak jak powiedział pan w wideo...
W poprzedniej edycji wiele klas miało zupełnie inną mechanikę, czarodziej a zaklinacz, a kapłan czy nawet bard. Do tego doszli potem szamani, magowie cieni, truenamerzy, binderzy, itd. Klasy się rzeczywiście od siebie różniłu, tutaj wszystko wygląda podobnie, a te role to też średnia sprawa, strasznie ograniczają. W 3.5 edycji można było samemu zadecydować jakim chcesz być magiem, dominującym, atakującym, użytkowym, podobnie z wojem, czy na obronę czy atak czy sztuczki, tutaj masz wszystko narzucone :/
Bez urazy, ale to znaczy, że kiepscy z was gracze, w gry fabularne chodzi o odgrywanie roli, a nie ubijanie potworów. Czasem można nawet wziąć atut nie zbyt przydatny czy umiejętności, ale za to uzasadnione fabularnie. A jeśli już tak sobie grać to MG coś nie za bardzo, skoro nie potrafi stworzyć sytuacji która byłaby dla was realnym zagrożeniem.
Ostatnio edytowane przez Qumi : 22-03-2009 o 15:35.
|