Zmana zasad kropkowania. Ok, Ok, Ok...
Jestem naprawdę spolegliwym GMem... Zmiana zasad kropkowych: kropy na atrybuty i zdolności - jak w poście rekrutacyjnym. Reszta - jak zakłada podrecznik + z punktów wolnych - po koszcie podręcznikowym. Punktów wolnych gratisowo wszyscy dostają jeszcze 87.
Ale, "coś za coś" - koszt punktów wolnych dla artybutów i zdolności jest dwukrotnie wyższy niż w podręczniku.
Mam nadzieję, że starczy na odwzorowanie warstwy fabularnej... Jak komus jeszcze braknie - negocjacje.
Pamiętać nalezy, że przepaki wylatują. Oczywiście nie trzeba wydać wszystkich punktów wolnych.
Na marginesie: przeraża mnie to, że jedna jedyna osoba przeczytała ze zrozumieniem posta rekrutacyjnego... i odcyfrowała pewien trik związany z "konfliktowymi kropkami"... No cóż...
EDIT:
Po wprowadzeniu nowych ilośći FB wygląda to tak:
Jeżeli idzie o kropy: Atrybuty: 7/5/3(+3); Zdolności 15/11/9(+7); Cechy pozycji 7; Charakter 7; Punkty wolne 132 (w przypadku magów i wilkołaków - 142). Dyscypliny/sfery/dary bazowe z podręcznika + z punków wolnych. Wady i zalety - nie więcej jak sumarycznie 4.
Uwagi: przy bardzo dobrym koncepcie postaci, historii i dodatkowych ustaleniach - jestem skłonny dopuścić coś spoza w/w (czytaj: dostępne jest całe uniwersum WoD).
Plusy w nawiasach to ilość dodatkowych krop w atrybutach i zdolnościach - można je podzielić dowolnie.
Ostatnio edytowane przez Aschaar : 31-03-2009 o 08:08.
Powód: EDIT
|