Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-04-2009, 22:59   #8
Solfelin
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
No fakt, nie można się potknąć o górę - jedynie o drobne kamienie, wystające drobiazgi.

Dlatego trzeba przy dopracowywaniu systemu bardziej uważać i mimo to, wolniej pisać - jak z chodzeniem po górzystych terenach.


Hmm... nie wiem, czemu nie udało Ci się wykorzystać tej inspiracji. Może uznałeś, że masz za mało czasu, albo, że coś Ci nie pasuje w świecie, który stworzyłeś. Inspiracja potrzebuje czasu też, by przeleżeć i się wyzwolić, albo czasu, by w pełni ją wykorzystać (przelewając własne myśli na papier/bajty).


Terrapodian ma w tym rację, że trzeba warstwowo tworzyć system:
1. zarys
2. dokładny szkic
3. poprawki, uszczegółowienie
4. wypis tego, co ma odróżnić system od innych
5. schemat dalszej pracy (rozwinięcia)
6. rozszerzenie, rozwinięcie: opisy, obrazy, itd.
7. sprawdzenie dotychczasowej pracy oraz korekta
8. przepisanie na czysto/złożenie wszystkiego w jedno.

Schemat po zarysie jest bardzo ważny.
Jak Gettor zauważył, interakcje polityczne i związki gospodarcze pomiędzy różnymi jednostkami i elementami w świecie są jak puzzle - i wszystko musi pasować.

Schemat pomaga ustalić te połączenia i relacje. Należy to dokładnie zrobić, by uniknąć później błędów/nieścisłości.



Te pytania najwyżej później jakoś złożymy razem, a z postów zrobimy coś na rodzaj tekstu/artykułu. Formę poradnika później się obmyśli.
 
__________________
Soulmates never die...
Solfelin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem