Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-02-2006, 14:30   #7
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Bladowicz, i tu właśnie zawiera się kolejny konkret. CZy walka jest celem czy środkiem.
Uważam że sesja składa się z pewnych scen. Jeżeli walka jest jedną z tych scen to ok, po pewnym czasie mija i gracze przechodzą do jakiejś innej sceny. I nieporozumieniem było by przeciągać jedną scenę na zbyt długi okres czasu.
Jeżeli jednak tematem sesji jest walka, to poszczególne sceny przedstawiają etapy walki lub wojny. To koszmarnie trudne zajęcie dla Mg, zrobic by sieczka była interesująca przez dłuższy okres czasu, ale jeśli mu się to uda, to gratulacje.
Jeśli walka jest sceną, to po walce następuje coś innego, być moze cel do którego dązą BG.
Jeśli walka jest tematem, to jakbyśmy nie chcieli, to staje się równocześnie tłem dla poszczególnych scen. Czyli i tak żeby było ciekawie to sceny muszą coś zawierać co przykuwa uwagę.

Ps. Przez Scene rozumiem pewien okres czasu gdzie BG coś robią. Np rozmowa z księciem lub bijatyka w karczmie.
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline