Nie tylko wietrzniaki - wszystkie rasy można uznać za bardzo klimatyczne w Earthdawnie. Orki - różniące się przecież od tych z chociażby Śródziemia, Trolle - podobne, a jednak specyficzne, T'Skrangi - charakterystyczne gady, Obsydianie - niesamowita rasa; standardowe rasy fantasy też są bardzo ciekawie przedstawione. W dodatku to krasnoludowie stanowią większość populacji Barsawii.
Co jeszcze jest fajne w Earthdawnie? Ciekawa magia (w tym - magia krwi), klimatyczne zaklęcia, bardzo ciekawy sposób tworzenia/używania artefaktów. Charakterystyczna atmosfera, bijąca z każdej strony i ilustracji - to nie jest a'la średniowieczne fantasy, mimo, że mamy tu miecze, topory itp. Ja się trochę czułem, poruszając się po Barsawii, jakbym podróżował po krzyżówce fantasy z jedną z planet z Gwiezdnych Wojen (tej z IV epizodu) + coś jeszcze. |