Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-07-2009, 17:19   #34
brody
Konto usunięte
 
Reputacja: 1 brody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputację
Myślę, że nie ma takiej potrzeby

EDIT:
Xeper czarodziejka nazywa się Elltharion. Zapytana co robiła na łodzi odpowie, że płynęła do Wewnętrznej Krainy do Zamku, by spotkać się z Księciem. Po co? To tajemncia.
Płynęła bo Kamiennego Mostu broni Strażnik i to był jedyny dostępny dla niej sposób przebycia rzeki.
Jaszczur to jeden z rzecznych potworów. Nie pamięta jak się nazywa, ale miała to opisane w księgach, które utonęły wraz z sakwą. Księgi były różne potrzebne jej do pracy: zielarskie, medyczne i "Historia Trzech Krain" spisana przez Elmeryk Światłego, wielkiego uczonego i odkrywcę.
Amulet na szyi to zwykły ochronny talizman chroniący przed urokami. Nie odda go, nie sprzeda, nie wymieni się za inny. Znając twój styl gry pewnie nie przyjedzie ci do głowy jej zaatakować, ale gdyby - to opisz jak ewentualny atak miałby wyglądać.
Elltharion zgodzi się byście razem przeszli most, ale tylko tyle. O Koronie Władzy nie wie nic poza ogólnie znaną wersją legendy.
To jak przebiegnie rozmowa pozostaje w twojej gestii.
Poprowadź narrację do zakończenia rozmowy i wyruszenia w dalszą drogę - razem z czarodziejką lub samotnie.
 

Ostatnio edytowane przez brody : 10-07-2009 o 09:21. Powód: dopisek
brody jest offline