Hm, Szarlej mnie natchnął i mam parę pytań
Jak to jest w przypadku magii użytkowej? Jak będę chciał rozpalić ognisko za pomocą magii też będę rzucał kością i narażał znajdujące się wokół mnie osoby?
Jak to jest w przypadku telekinezy? Czy to w walce, czy w trakcie cywilnych podróży, zawsze rzucam? I, co ważniejsze, co się dzieje w przypadku niepowodzenia telekinezy? Też lej po bombie?
Z tego, co napisałeś, każdy posługujący się magią osobnik może robić wszystko z otoczeniem. Czy mag, czy szaman, czy nekromanta może rzucać fireballami, przywoływać kościotrupki, powiększać sobie członki i stawiać bariery. Dobrze zrozumiałem?
No i jeszcze jedna sprawa magiczna, co z ingerencją w umysły istot? Czy można wymazywać innym pamięć, przejmować nad nimi kontrolę, czytać w ich myślach? I co się dzieje w przypadku niepowodzenia krytycznego? Też "je-but"?
Czy klasa postaci ma być narzucona, czy można zrobić maga bojowego-przepaka?
Czy gobliny w Tym świecie zajmują się inżynierią, mechaniką itp? Chyba w Warcrafcie tak było :P A tutaj?
Skille. Co to jest? Tzn, jakiego rodzaju umiejętności? Obsługa miecza dwuręcznego jedną ręką, ponadprzeciętna kondycja, skradanie się, czy coś nadzwyczajnego, jak choćby trzecie oko na pięcie lub jakieś coś z pogranicza magii.
A na koniec najtrudniejsze, najbardziej nurtujące pytanie:
Cytat:
Jeśli ciśnie 20... to poza zdrętwiałą ręką (udanym zaklęciem) nic się nie wydarzyło.
|
Czy to znaczy, że każde udane zaklęcie powoduje zdrętwienie ręki? Jednej, czy obu? Jeśli jednej, to której?
To, jak na razie, tyle.