Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-07-2009, 12:46   #19
Szaine
 
Szaine's Avatar
 
Reputacja: 1 Szaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputacjęSzaine ma wspaniałą reputację
Kaworu, dibolista potrafi posługiwać jedną dziedziną magii i drugą oraz je łączyć. Jednak trzeba logicznie łączyć dziedziny. Magii wody nie połączy się z magią ognia, światłości z nekromancją czy demonologią itp. Pamiętaj, masz ograniczenie kręgów, każdy zacznie magię na pierwszym.

Bardzo trudno jest poznać diabolistę po krysztale, zresztą nie masz go na wierzchu cały czas, tylko jest schowany w piersi. Ukrywanie swoich innych dziedzin magii oprócz głównej nie jest potrzebne. Na dodatek żeby mieć drugą dziedzinę magii to trzeba zabijać przez lata magów, a im są potężniejsi, tym czas osiągnięcia dziedziny jest krótszy.

Proszę o opisanie 10 czarów, trochę ofensywnych, defensywnych, taktycznych itd. tylko proszę pamiętać, że KAŻDY MAG BĘDZIE MIAŁ 1 POZIOM. Stworzenie przez graczy czarów pokaże mi czy rozumiecie o co chodzi, a jeśli nie to pomogę wam to pojąć.

Jeśli Twoja postać będzie miała 16 pkt. życia, to ma 16 pkt. życia + 8 pkt. krytyka. Gdy postać wkroczy na pkt. krytyka, to jej statystyki ulegają obniżeniu o połowę. Postać takowa jest bardzo ranna i ma trudności z walką, czarowaniem itd., jednak może próbować dalej walczyć lub uciec, bo jeszcze żyje. Każda statystyka poniżej 10, to w miarę słabo, 10, to średnio i powyżej to co raz lepiej.
Co do życia, istnieją runy, które dają większą żywotność. Runy takowe są jeszcze do innych rzeczy, jak chociażby punkty magii. Ale są drogie i raczej ich nie dam na wstępie.

Shax, miło mi, że spodobał Ci się system. Czekam na KP.
 
__________________
"Promise me this
If I lose to myself
You won't mourn a day
And you'll move onto someone else."
Szaine jest offline