Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-07-2009, 20:35   #77
Maveilthain
 
Reputacja: 1 Maveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputacjęMaveilthain ma wspaniałą reputację
Witam, po długiej przerwie...

Miłości do D&D nie zmieniłem, za to zmądrzałem i wiele osób definiuje D&D jako H&S. Wiele postów mówi, że sesja zależy od MG. Jako, że gram zawsze barbarzyńcą, uwielbiam siekać, ale wiem, jak nie łatwo jest czasem...

Jednak ostatnio z kolegą próbójemy stworzyć DnD jako grę cRPG mnogowątkową. Spotkałem się z opiniami, że mechanika DnD nie jest najlepsza. Chciałbym znać szczegóły, by ewentualnie je podrasować, bo już dostrzegam pewne modyfikacje, których się nie da uniknąć przenosząc system na komputer.
 
__________________
Imię: Maveilthain
Klasa: Barbarian
Rasa: Elf (dziki)
Maveilthain jest offline