Cytat:
Napisał Col. Frost Wiem co oznacza skrót NN. Chciałem tylko wiedzieć z jakiego powodu się tam znalazł |
Jakoś tak go wszystkim wpisałem
Dobra możecie przeczytać kolejny, wprowadzający was do gry post.
Wraz z nim pojawia się pierwszy drużynowy NPC: mój nowy potworek, który zaraz obok paczki marlboro stanie się moim, stałym punktem programu
Panowie, powitajcie
Kociaka!
Szybko na temat jego ekwipunku i umiejętności.
Ekwipunek:
- znoszone ubranie
- Kilka fajek
- potargana mapa Detroit i okolic
- worek na buty
- resorak
- porysowana, wydarta z gazety strona
- kredki
- rewolwer (3 naboje)
- butelka wody
- kilka konserw
Umiejętności:
Kociak to przede wszystkim tropiciel. Całkiem nieźle opanował sztukę odnajdywania śladów w gruzach post apokaliptycznego świata.
Doskonale zna Detroit: jego okolicę i mieszkańców.
Do tego, to całkiem bystry chłopak jest
Z oczywistych względów nie ma co przeceniać jego sił fizycznych.
Pod mapami znajdziecie mapki "Okolice ciastkarni" i "ciastkarnia"
Wklejam je też tutaj.
http://i182.photobucket.com/albums/x...anuj0001-2.gif http://i182.photobucket.com/albums/x...skanuj0002.gif
"Okolice Ciastkarni"
Legenda:
1. Budynki/ruiny: maksymalnie jednopiętrowe zlepki cegieł (ich opisy i wykorzystanie zostawiam waszej inwencji)
2. Gruzy blokujące drogę. Można przedostać się przez nie tylko pieszo.
3. Wasza pozycja startowa
4. Ciastkarnia
5. Barykady dla ochroniarzy Schultza. Są zajmowane przez nich tylko, wtedy gdy szef przyjeżdża "na ciasteczko", czyli aktualnie nikogo "swojego" tam nie ma. Pomiędzy nimi nie zmieści się auto, chyba, że je staranuje.
6. Dawna droga dla auta dostawczego. Aktualnie nieużywana.
"Ciastkarnia"
Legenda:
1. Lada
2. kontenery ze śmieciami
3. Wyjście ewakuacyjne
4. To mi ucięło
Są to te drzwi na górze. Główne wejście.
5. Wejście do kuchni.
6. Sprzęty kuchenne (lodówki, zamrażalniki, piece)