ad.1. Budynki zaznaczone na mapie na żółto spłonęły doszczętnie. Zniszczoną bramę na plac krasnoludy zaczynają naprawiać praktycznie natychmiast.
ad. 2. W osadzie jest ok 30 martwych przeciwników, trudno się zorientować ilu zginęło w na placu, bo ogień czarodzieja trochę zmasakrował zwłoki, ale jest ich pewnie koło 60-70
Za zewnętrzną palisadą leży ponad 150 trupów. Część Krasnoludzkiego oddziału ruszyła za uciekinierami, więc ich liczba się pewnie powiększy.
Zginęło 20 obrońców, ok 30 jest ciężko rannych i tymi zajmują się Petra, krasnoludzki kapłan, Livia i kilku pomocników. Pozostali z mniejszymi obrażeniami muszą poczekać na swoja kolej.
ad. 3. Gunilla została lekko ranna, co nie przeszkodziło jej w poprowadzeniu ataku na niedobitki napastników, za to zginął jeden z jej pomocników. Karczmarza nie widać na polu bitwy.
ad. 4. Obrońcy najwyraźniej wiedzą co robią, bo uwijają się sprawnie usuwając trupy orków z osady, a swoich zabitych gromadząc w jednym miejscu, jak wyżej naprawiają bramę na placu.
ad. 5. Ogólne plany osady na następny okres to grzebanie, leczenie, pocieszanie, opatrywanie, usuwanie skutków pożaru i zniszczenia - resztę zostawiam waszej inwencji
ad. 6. Gospoda jest kamienna więc spalił się tylko dach i część poddasza, co do rzeczy rzeczy - kilka pokoi zniszczonych w innych wszystko jest trochę osmalone ale przetrwało. (wieczorem sprawdzę, czyje pokoje przetrwały
)
ad. 7. Części koni udało się wydostać, biegają gdzieś po osadzie. (będę rzucać jak wyżej
)
ad. 8. Kobiet i dzieci na razie nie widać, ale pewnie do rana się pojawią.
ad. 9. Wszyscy mimo zwycięstwa są przygnębieni i smutni, ale raczej nie winią was za atak orków. (przynajmniej nie wszyscy) Są jednostki, które straciły zbyt wiele by stać je było na racjonalny osąd. Ci będą szukać winnych, a obcych łatwo za takich uznać.
Wynik rzutu:
[ 19 August 2009, 18:01 ]
Eleanor rzucił 11k6 i otrzymał wyniki: kość 1: 4, kość 2: 6, kość 3: 4, kość 4: 6, kość 5: 4, kość 6: 6, kość 7: 5, kość 8: 3, kość 9: 6, kość 10: 4, kość 11: 5,
Powód :
1,3,5 - źle - straciłeś wszystko co było w twoim pokoju, ten koń nie żyje, albo jest bardzo poraniony,
2,4,6, - dobrze - twój pokój ocalał, ten koń żyje i ma się dobrze, ale musisz go znaleźć i złapać,
kość 1 - Erytrea, kość 2 - Eliot, kość 3 - Araia, kość 4 - Martha, kość 5 - Lurien. kość 6 - Brog, kość 7 - Falkon, kość 8 - Gwiazda, kość 9 - koń Marthy, kość 10 - koń Eliota, kość 11 - koń Luriena.
Jeśli ktoś potrzebuje dodatkowej interpretację tej wróżby służę