Post jest. Czas na odpowiedzi do czwartku do południa
John 5 - żółta kartka:/
W sprawach dialogów i interakcji z npc, możecie je przeprowadzać sami (kierując się oczywiście zdrowym rozsądkiem), wyłączając dialogi i interakcje z istotnymi postaciami, które będziemy uwzględniać w komentarzach.
Nieznajomy jest postacią istotną.
P.S. I prosim o uzupełnienie awatarów
P.S.S. Ze względu na liczne pytania logistyczne pozwolę sobie na wyjaśnienie paru spraw dotyczących lokacji i schematu pracy. Jak tylko dam sobie radę z wersją graficzną to nie omieszkam wrzucić.
Kopalnia ma postać szybową. W starej odkrywce (dziurze w ziemi o powierzchni ok. 100 hektarów i głębokości ok. 40 metrów) zbudowano szyb stanowiący podstawę kopalni. Wcześniej był jeszcze jeden, ale teraz jest nieużywany. W szybie zainstalowano dźwig napędzany parowo dzięki starej krasnoludzkiej inżynierii, który jednak często się teraz psuje i czasem stosowany jest też napęd "wołowy". Dźwig wyciąga tylko i wyłącznie rudę w wagonikach. Dla ludzi jest równolegle zejście schodowo-drabinowe. W kopalni pracuje w tej chwili w sumie około 500 górników na trzech jej poziomach i na powierzchni gdzie odbywa się wstępna obróbka rudy. Wszyscy gracze umieszczeni są w zachodniej części najniższego poziomu. Ma ona dość prostą budowę opartą o jeden stary chodnik, który jest na tyle szeroki i równy by mógł nim przejechać koń ciągnący wózki. W jednej z komór przez które przechodzi tenże główny chodnik ustanowiono coś na kształt stacji przeładunkowej. Tutaj właśnie górnicy w koszach znoszą albo gruz, którym zapycha się stare chodniki w części wschodniej, albo rudę która jest załadowywana na wózki i wędruje na górę. W tej części jest też pięć chodników aktywnych. W jednym kopie brygada, w której są Kurt i Albert. W drugim brygada Emesto. Trzeci zaraz obok jest zamknięty na cztery spusty. Te trzy są najdalej oddalone od stacji z wagonikami. W kolejnym kopie brygada Urira. Dalej Astriata, Valdred i Amendil. Potem Vestine i najbliżej ma Callisto, którego brygada jest też odpowiedzialna za Lampkę, przy czym te dwa ostatnie mają wspólny początek. Poza tym jest też parę nieużywanych na ogół korytarzy technicznych wydrążonych z różnych przyczyn poczynając od bezpieczeństwa, a na głupocie kończąc. W jednym z nich właśnie jakiś czas temu pojawiła się szczelina, najprawdopodobniej na skutek rozprężeń. Poza tym, koło szybu jest niewielka komora przeznaczona na stajnię i mały magazyn narzędzi. Podstawowy wraz z lampownią i markownią jest na powierzchni. Główny chodnik prowadzi też do części wschodniej i północnej. W obu odbywa się taka sama praca, z tym że najstarszy jest wschodni.
To chyba tyle