Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-09-2009, 09:14   #44
Wróbelek
 
Reputacja: 1 Wróbelek nie jest za bardzo znany
[autorski] Szukam gracza

Witam wszystkich
Szukam trzeciego gracza do systemu autorskiego osadzonego w realiach około średniowiecznych z istniejącą magią i autorskim panteonem bóstw. Miejscem gry byłoby moje mieszkanie znajdujące się w dzielnicy Natolin.
Coś o mnie. Jestem aktualnie uczniem klasy 2 liceum, mam 17 lat, chciałbym aby zgłaszający się gracze byli w zbliżonym wieku, jeśli nie 17 to 20, ale z pewnością nie młodsi niż 16. Najbardziej liczy się dla mnie dojrzałość i zaangażowanie w grę. Chciałbym (o ile to możliwe) prowadzić sesje dosyć regularnie, w każdą sobotę wieczorem. Wyznaję mało popularną zasadę, że w grze najważniejsze u graczy jest dokładne i ofiarne odgrywanie swoich postaci. Charaktery bohaterów muszą mieć możliwości rozwojowe, dobrze jeśli takie postacie znajdują się gdzieś "na zakręcie". Cztery warunki uczestnictwa:
1. Miejsce zamieszkania: blisko . Chodzi mi o to, aby gracz nie miał problemów z dojazdem do mnie i co jakiś czas miał wolny kwadrat, na wypadek gdybym ja graczy u siebie nie mógł gościć.
2. Zgłoszenie chęci grania na moje gg:749243, jestem często nie powinniście mieć problemów z moją dostępnością.
3. Dostarczenie na mail: wrobelekmaly@op.pl pełnej historii swojej postaci z dodatkowym, tajnym akapitem dostępnym tylko mi, ważne by historia uwzględniałą również seksualne życie postaci odgrywanej.