Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-09-2009, 23:10   #23
Nemo
 
Nemo's Avatar
 
Reputacja: 1 Nemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumny
Co z cohortem? Uzyskanym czy to drogą atutu, czy specjalnych zdolności klasowych (np. Trallherd i jego poplecznicy)? Chowaniec czy inny towarzysz, trzeba go od nowa przywoływać? Postać musi koniecznie pochodzić z Faerunu, czy może być jakimś biednym mieszkańcem innego planu, który był akurat na wycieczce turystycznej i został porwany przez te elfie murzyny?
Kiedy stosujemy materiał z 3.0, a kiedy z 3.5? Np. patrzę sobie na klasę Duelista i stwierdzam, że wolę jej wersję z 3.0, używam zasad poprzedniej edycji czy wszystko patrzymy względem ostatniej dostępnej wersji? Terminologia mechaniczna polska, mniej polska czy polska najmniej? Rzeczy z Dragonów i podobnych materiałów dopuszczane? Preferencje MG pod względem estetyki portretów? Tolerancja prowadzącego na weirdness factor charakteru postaci i jej buildu mechanicznego?
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!

Ostatnio edytowane przez Nemo : 17-09-2009 o 23:17.
Nemo jest offline