Wątek: Hajda na smoka!
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-10-2009, 00:51   #4
Nemo
 
Nemo's Avatar
 
Reputacja: 1 Nemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumny
Tak, jeśli chodzi o magię, to smoki mają bardzo niefajnie. Wystarczy trochę poobmacywać drania słynnym Shivering Touchem, który uszkadza smoczą Zręczność (a ta, jak przystało na smoka, do największych nie należy). Jedyna obrona gada to jego spryt, wrodzona odporność magiczna i ciapowatość czarownika (w końcu, musi go dotknąć). Jeśli te zawiodą, to bestia kończy jako niezdatny do poruszania się kawałek gadziny. Żeby było zabawniej, ta potężna magia to pierwszy krąg czarodziejstwa, a ulepszona wersja-trzeci bodajże. Ale to już chyba podchodzi pod "a ja staje obok i turlam", więc zamilknę.
Ogólnie-wystarczy oprzeć się na zaklęciach, które do zadziałania wymagają jedynie trafienia smoka, a zamiast ranić fizycznie, narzucają klątwy i osłabienia-bestia jest duża, niezbyt zgrabna, bardziej opiera się na "co mnie pacnie, to jak komar", niż na tanecznym unikaniu tysiąca strzał. Nawet najzdrowszy smok, który nie jest w stanie się ruszyć z powodu osłabionych mięśni, to martwy smok.
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!

Ostatnio edytowane przez Nemo : 07-10-2009 o 00:56.
Nemo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem