Cytat:
Napisał behemot (...) I do początkowych życzeń dorzucę swoję: by udało się oczekiwania pogodzić i by gra sprawiała nam po prostu przyjemność.* |
Pogodzić oczekiwania? z historią kilku postaci będzie problem. Nie wykluczone, że niejeden bohater zginie z ręki drugiego
Cytat:
Napisał behemot *Nie zapominajmy także o skopaniu kilku żmijowych pośladków. |
To znaczy innych graczy kocie?
Cytat:
Napisał behemot I znowu poważnie: Jak bardzo narratywistycznie gramy? Czyli gdzie mniej więcej przebiega granica co gracz może napisać w swoim poście i o czym sam zadecydować? Czy jeśli np. napiszę w swoim poście, że za moją postacią zaczynają łazić smutni panowie z czarnych garniakach i niemodnych okularach, to to już bedzie przegięcie? Czy dopuszczamy metadyskusje w komentarzach? Np. czy dwójka graczy może ustalić, że spotkają się w danym miejscu i zawiążą znajomość (albo i nie)? |
1. Jeśli są to zwykłe akcje, jakich pełno w zwykłym życiu - pisz co potrafisz opisać.
2. Jeśli bohaterowie graczy chcą się spotkać to mogą sobie to ustalić, jeśli znali się wcześniej (chociażby z widzenia) - jeśli natomiast chcecie dopiero poznać się w grze - pójdę wam na rękę, by się spotkać w jednym miejscu ale to wy musicie ODEGRAĆ to poznawanie się.
3. Jeśli są to akcje z użyciem słabych efektów / niskich poziomów sfer / automatycznych sukcesów, czy talentów / zdolności / wad - piszcie od razu. Ewentualnie można je zawrzeć w ukrytych wiadomościach do mnie pod treścią postu.
4. Jeśli są to jakieś skomplikowane akcje - możecie uzgodnić ze mną.
5. Jeśli nawet pochłonie was wybujała wyobraźnia i wstawicie sobie tych facetów w garniakach nie konsultując tego ze mną - ja nie będę zmieniał tego tworu ale po prostu przejmę nad tym kontrolę - a wiecie co to może oznaczać w przypadku np. wspomnianych panów... aczkolwiek będzie to wielkie przegięcie. Pamiętajcie, że kontrolujecie siebie i ewentualnie "naturalne" otoczenie. Istot nadnaturalnych (BN'ów) nie kontrolujecie... chyba, że wam o tym powiem.
6. Jeśli wypalicie z jakimś smokiem (Magowie) czy zaczniecie rzucać ciężarówkami (Wampir z siłą na 2), czy rozmawiać w barze będąc w formie Crinos - to podejmę szybkie akcje...
a. Smok - paradoks - śmierć...,
b. ciężarówka - głowa - nalkeśnik
c. Crinos - ... - futro z norek...
Pozdrawiam.