@abishai
Współczynników się nie losuje, tylko wybiera.
I nawet się nie inspirowałem WoW-em, spodobała mi się mechanika bohaterów w warcraft-cie III.
Co do PŻ, rzeczywiście przesadziłem
@Fehu
1. Nie zamierzałem tam pisać nic o fabule. W jakimś systemie(nie powiem jakim) całą mechanikę(tworzenie bohatera, walka, magia, rzuty, cechy, wszystko) rozpisano na ok. 40-50 stronach. Ja stworzyłem system tak mało skomplikowany i tak prosty, jak tylko mogłem, że mam tu 5 stron.
2. N/C bo nie zrozumiałem
3. A tak jakoś napisało mi się.
4. Chciałem mieć jak najprostszą część o bohaterze, w war3 zmieścili wszystko w 3 cechach, mi też się udało(mniej/więcej)
Co do innowacji, to właściwie przeniosłem cechy warcraftowe do pdf-a i dodałem trochę zbędnego balastu.
Ale chyba na serio nie zajmę się pisaniem podręczników przed większym zagłębieniem w D&D. Wychodzi na to, że nie będę was zamęczał swoimi zuymi pomysłami i zuem. Cieszcie się póki możecie, w końcu wrócę.
__________________ Prosze bardzo, Penny, i tak nie potrzebuję linka |