Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-11-2009, 18:03   #15
arm1tage
 
arm1tage's Avatar
 
Reputacja: 1 arm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumny
Dziękując za trzymające poziom wprowadzenia, zapraszam do rundy drugiej. Jako że wszyscy już się wypowiedzieli, nie czekam z następnym postem.

Jak widzicie, w sesji pojawia się jeszcze jeden "element" . Poprzedni właściciel musiał niestety z pewnych przyczyn opuścić całkiem LastInn, ale postanowiłem wprowadzić Jaspera do gry dla urozmaicenia oraz innych pokrętnych celów MG.

Co do dalszej sesji. Prosiłbym, aby następne posty:

a. zaczynały się od wieczoru po wyjściu Vautrina (kiedy i czy wyjdziecie z tej sali zależy oczywiście od Was), zawierały ewentualne rozmowy bohaterów i opis opuszczenia miejsca.

b. opis następnych paru dni. zachęcam do kreowania zakamarków zamku, jak również do rozmów indywidualnych w formach określonych wczesniej w komentarzach - które znajdą odzwierciedlenie w przedstawieniu tych rozmów w Waszych postach. Rozmowy mogą dotyczyć ustaleń, o których mówił Vautrin, wymyślania historii, bohaterów itp. Mogą oczywiście dotyczyć czegokolwiek innego. Możecie, rzecz jasna, również nie kończyć na rozmowach. Zamek należy do Was.

c. Wasz post (jeśli dacie jeden) lub ostatni z postów kończy się sześć dni potem, gdy wieczorem zbieracie się i siadacie w tej samej sali, oczekując Vautrina. Optymalnie, jeśli będzie już spójna wizja. Jeśli nie, nic nie szkodzi - Vautrin przywiezie wieści od Imperatora i określi dalszy kierunek.
Aha, podczas tej ostatniej nocy, tak się składa że rozpętuje się nad zamkiem straszliwa burza...

Oczywiście trzymamy się zasady conajmniej jednego dobrego posta, ale mile widziane dodawanie innych w trakcie wałęsania się po zamku.
Swobodny dostęp macie do miejsc wskazanych w poście przez Vautrina, swoich wspaniałych komnat oraz głównych "publicznych" części (dziedziniec, tarasy widokowe itp). Chodząc po zamku głębiej - jednak napotykacie na korytarze, w których leniwie przechadzają się zaspane straże - jeśli was zauważą, grzecznie ale stanowczo poproszą o powrót do miejsc przeznaczonych dla gości. Im dalej w las, tym więcej zamkniętych na głucho drzwi i korytarzy, gdzie nie ma żadnych pochodni. Dolna część zamku, pewnie lochy albo grobowce też zamknięta "dla zwiedzających". Zauważacie też pewną prawidłowość - miejsca przeznaczone dla gości są utrzymane w pełnym przepychu, ale większa,pozostała część zamku wygląda na opuszczoną i nieużywaną (pajęczyny, zmurszałe krzesła, pokryte grubą warstwą kurzu stare zbroje, zardzewiałe od lat nieużywane zamki drzwi itp).
Od zewnątrz, zamku i przybudówek pilnuje zaskakująca ilość imperialnych. Zagadnieni, powiedzą że rozkazy dotyczą zarówno nie wpuszczania nikogo obcego przez bramy, jak również nie wypuszczania nikogo w drugą stronę. Dla bezpieczeństwa gości - te lasy są szalenie niebezpieczne dla nieobeznanych z terenem.
Wolność waszej kreacji dotyczy też tworzenia służby zamkowej, przyznanej do waszej dyspozycji.


Termin: Piątek, 20.11.2009 godzina 18.00


Do zobaczenia! Lekkiego pióra!

PS: Od niedzieli do piątku przebywam na wyjeździe służbowym, więc wszelkie próby skontaktowania się w tym czasie z MG będą bezowocne.
 
__________________
MG: "Widzisz swoją rodzinną wioskę potwornie zniszczoną, chaty spalone, swoich
znajomych, przyjaciół z dzieciństwa leżących we własnej krwi na uliczkach."
Gracz: "Przeszukuję. "

Ostatnio edytowane przez arm1tage : 13-11-2009 o 22:28.
arm1tage jest offline