Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-11-2009, 23:03   #22
arm1tage
 
arm1tage's Avatar
 
Reputacja: 1 arm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumny
Witam ponownie.

1. Po powrocie widzę, że sesja zaczyna się ładnie rozwijać, co napawa me serce radością. Bardzo się cieszę, że skrzyżowało się wiele dobrych postów przez co powstała żywa dyskusja. Jednocześnie przypominam, że to żaden grzech puszczać jednego posta - to jest podstawowe tempo a więcej to mile widziana dobra wola, ale też nie chciałbym żeby osoby które nie mają czasu napisać więcej czuły się w jakikolwiek sposób pospieszane.

2. Jak widziałbym dalszy rozwój (Opowieść):

Zgodnie z tym co pojawiło się w warstwie fabularnej - powoli zmierzamy do rozpoczęcia Opowieści. Moje zamierzenie od początku było takie, żeby nie wszystko było do końca wymyślone i ustalone, by mogło być przedmiotem "rozegrania" na sesji. To, czego na pewno potrzebujemy to ogólnego wspólnego zarysu (który w trakcie może zresztą ulec poważnej zmianie), jak również zgodnie ze słowami Vautrina - opisu bohaterów i uzgodnienia lokacji startowej.

Technikalia:

Sobota, 28 listopad - mamy tydzień na przesłanie mi na PW historii bohatera Opowieści. Historia absolutnie wystaracza, ale w tym przypadku również przyjmę nieco statystyk (od tych, którzy wolą mieć postać "rozpisaną" - w Opowieści z uwagi na możliwość akcji zaznaczenie pewnych atutów itd może okazać się kluczowe dla rozstrzygnięć zdarzeń). Jednak powtarzam, osoby które wolą czysty storytelling mogą przesłać jedynie historię postaci (z której ustalę w czym dana osoba jest biegła, a w czym nie itd). Propozycja może być uzgodniona z innymi lub nie do końca. Ostatecznym czasem prezentacji bohatera innym artystom w czasie gry będzie wspólna rozmowa z Vautrinem.

Sobota, 28 listopad - propozycja, gdzie i kiedy rozpocznie się akcja Opowieści. Propozycja ta może być wcześniej uzgodniona z innymi artystami lub być indywidualna. Rozstrzygnięcia zapadną podczas następnej rozmowy z Vautrinem.

Jeśli postacie nie ustalą tego wcześniej (i nie zawrą tego w swoich postach) - podczas spotkania z Vautrinem (w czasie gry odbędzie się ono po 3 dniach od wydarzeń z ostatniego posta) podyskutujemy o tym, w jaki sposób życie związało losy gotowych bohaterów. Oczywiście, byłoby sprawniej gdybyśmy już to mieli, ale nie ma pośpiechu: może się to dokonać także w toku tej rozmowy. To samo tyczy się ostatecznej formy, miejsca i czasu akcji.

Uwaga: jeśli potrzebujecie więcej czasu - proszę o ustalenie w komentarzach - możemy przesunąć daty (bohater i akcja) 28 listopada na 5 grudnia (2 tygodnie).

Reasumując: końcówki waszych postów (obejmujących to co się dzieje na przestrzeni tego i 3 najbliższych dni - reguły jak uprzednio) mogą dotyczyć już samej prowadzonej wspólnej rozmowy z Vautrinem. Następny mój post będzie odpowiedzią Vautrina kończącą rozmowę ustaleniami, jak dobrze pójdzie: po tym poście będzie można otwierać Sesję nr 2: Opowieść.

3. Prośby dotyczące kolejnych postów (w warstwie "zamkowej"):

Jak widzicie, mój post ma trzy sceny: przybycie Vautrina, scena przy trupie, scena przy oknie.
Oczywiście oprócz tego, że można dorzucać jakieś zdarzenia z ostatnich dni w zamku, post może zawierać rozmówki przy stole przed przybyciem Vautrina (oprócz Konstatnina oczywiście). Potem dowolność co robicie w każdej scenie, czy wasza postać w ogóle udała się na dół i potem wysoko na zamek.
W dwóch ostatnich scenach można robić oględziny (wyniki proszę uzgadniać ze mną) i rozmawiać z Vautrinem lub kapitanem.
Poza tymi prośbami oczywiście pełna swoboda, bez konfliktu logicznego z tym co zostało już dodane w postach wcześniej.

P.S. Jest nieco zawile, więc wątpliwości proszę na Komentarze albo PW / GG.

Termin posta (postów): najpóźniej Sobota 28 listopada godz. 12.00
Reguły częstotliwości i komunikacji między graczami: bez zmian.

Kłaniam się nisko,

Wasz

MG
 
__________________
MG: "Widzisz swoją rodzinną wioskę potwornie zniszczoną, chaty spalone, swoich
znajomych, przyjaciół z dzieciństwa leżących we własnej krwi na uliczkach."
Gracz: "Przeszukuję. "
arm1tage jest offline