Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-11-2009, 11:01   #2
Aschaar
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Najpierw trochę organizacji:
- dlaczego nie? hmm. Do DDków napisano taką ilość przygódek, że coś nowego ciężko wymyślić. Każdy pomysł na przygodę może być zastosowany w dowolnym systemie - jak jest dobry prowadzący... Ale: dlaczego nie? Przecież nie wszyscy wszystko czytali...

Cytat:
Napisał refi
^&%
to dalej złamanie regulaminu.

===========

Do tematu zaś:

Podmiejska willa Gildii Kota.

Przygoda jest dla dowolnych postaci na początkowych poziomach (do 10). Do rozegrania w dowolnej okolicy.

Od starego schorowanego człowieka gracze dowiadują się o znajdującej się w pobliżu (czytaj: kilka mil) willi, w której oczywiście jest coś na czym postaciom zależy (nie wszyscy lecą na PDki czy złoto).
Willa faktycznie jest (duża, przypomina małą fortecę, ale to w końcu zrozumiałe - stoi na uboczu). Jest zniszczona przez długoletnie nieużywanie. Dość szybko okazuje się, że poza przeciwnikami w willi zabudowana jest masa pułapek, zagadek logicznych, przesuwnych ścian... Umieszczone są również strzępy informacji (na przyszłe scenariusze, dla zmylenia graczy, dowolne inne). Podczas "zwiedzania" willi postacie znajdują dużo zniszczonych rzeczy, niczego przydatnego...

W końcu postacie dostatecznie poszarpane i zmęczone szaradami docierają do komnaty z wielką skrzynią (chwila majstrowania przy trzech zamkach) i... wielkie otwarcie. W skrzyni jest tylko ozdobny napis: "Teraz jesteś jednym z nas" i zmurszałe resztki pergaminu na dnie.

UWAGA: w przypadku niektórych drużyn przy zakończeniu wymagana umiejętność "samoobrona" w realu.
 
Aschaar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem