Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-12-2009, 13:38   #1
Buzon
 
Buzon's Avatar
 
Reputacja: 1 Buzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie cośBuzon ma w sobie coś
[Komentarze] Smak Wygranej

Witam wszystkich. Tak jak obiecałem w rekrutacji tutaj znajdą się wszystkie najważniejsze elementy.

Zacznijmy od mechaniki:
Atak w zwarciu.
Każdy walczący w zwarciu rzuca test na atak kością k100. Im wyżej tym lepiej oczywiście.

Obrażenia:
Przy udanym rzucie rzucacie kością k20(osoby walczące ciężką typu młoty bojowe bronią lub bronią specjalną-umagicznioną) kością k10 (broń lekka typu sztylet, kusza oraz reszta dystansowych broni).

Gdy posiadasz tarczę:
Osoba posiadająca tarczę w w każdej swojej kolejce może poświęcić atak na zasłonięcie się tarczą. W trakcie walki jej ST na trafienie przeciwnika jest wyższe. Ale za to ST na trafienie jego także wzrasta.

Krytyki:
Przy krytyku (99-100) trafiony ma jeden rzut(ST zmienia się w zależności od poniesionych wcześniej ran, rozmiarów walczących i itp.) Jeśli rzut się nie powiedzie to osoba walcząca w zwarciu automatycznie otrzymuje 3X maksymalna ilość obrażeń. Ataki na dystans zabijają.

Przy krytyku(1-2) Atakujący traci oręż, a jego przeciwnik otrzymuje dodatkowy atak.

Uniki:
Bez tej umiejętności każdy na walkę może raz spróbować uniknąć ataku. Osoba z unikami 3 razy na walkę. I tu także jest rzut kością k100 na unik(ST takie same jak w przypadku krytyka- ST w zależności od kondycji i stanu obecnego zdrowia)


Magia
Trafienie:

Magowie rzucający czar bez walki rzucają tylko k100 na "ukształtowanie czaru". Magowie nie rzucają na trafienie czarami spontanicznymi, których rzucanie zajmuje mniej niż 3 sekundy gdyż czary trafiają automatycznie.( Nie da się uniknąć czegoś co pojawiło się nagle, no chyba ,że wybrało się odpowiednią umiejętność). Przy czarach które rzuca się długo to mag nie rzuca na trafienie ale za to przeciwnik na unik. ST jest tak samo uwarunkowane jak krytyki oraz uniki ale dochodzą do tego jeszcze siła czaru i poziom czarującego.

Obrażenia:
To już zależy od czaru. Listę dokładnych obrażeń jakie mogą zadawać wyśle osobą, które używają magii.

Krytyki:
Krytyk(99-100) Czar zadaje dwukrotnie większe obrażenia. A czary iluzji, klątwy zwiększają swoją siłę i czas działania. Ponadto przy takim rzucie nie dość, że czar zwiększa obszar działania to jego koszt energii zmniejsza się o połowę co daje że możesz rzucić drugi czar marnując tylko jeden.

Krytyk(1-2) Uuuu i tu będzie ciekawie. Przy takim rzucie czarodziej rzuca kością k20 na efekt. Listy efektów niestety nie mogę zdradzić ale powiem, że takiego delikwenta można jeszcze uratować. Jeśli akcja się powtórzy to przy kolejnym rzucie sięgam bo listę rzeczy o wiele gorszych...



O świecie:
Świat jest podzielony na 8 części. Każda część nosi nazwę Landu, tylko że przedrostki zależą od strony świata w którą się znajduje od Wielkiego Wulkanu, który jest sercem świata. Miasto Machet znajduje się w Północnym Landzie. Jego dokładny plan otrzymacie w intro pierwszego posta.
Każdy Land ma swojego władce. Was na razie interesuję imię władcy Północnego Landu- Król Valfrador. Północny Land to przeważnie góry, lasy i strumienie, ale także rzeki. Wy startuje przygodę podczas lata. Układ pór roku i temperatury iu zjawiska pogodowe są takie same jak w naszym klimacie.
Jeśli macie zamiar zrobić zakupy to ceny podam na GG albo na PW za uprzednim otrzymaniem pytania od was.

Występowanie ras i uprzedzenia rasowe:
U mnie rasy mają neutralne stosunki co do siebie( z wyjątkiem demonów i nieumarłych ich nikt nie lubi i każdy tępi) A to czy wy posiadacie uprzedzenia rasowe zależy tylko od was. U mnie nie ma, że krasnoludy nie lubią elfów i na odwrót.


System monetarny
Główną walutą jest złoto, następnie srebro, a potem miedź. System dziesiątkowy.
Tzn. 1 sztuka złota= 10 sztuką srebra= 100 sztuką miedzi.

Języki:
Każdy z was zna język wspólny(ale tlyko mówić trzeba nauczyć się pisać i czytać) oraz znacie swoje języki rasowe(tak samo jak wspólny, ale umiejętność pisania i czytania obejmuje każdy język).

Tekst:
do pisania dialogów proszę używać kursywy, do imion nazw miast i terenów używajcie pogrubienia. Będzie to wyglądało bardziej estetycznie oraz łatwiej będzie można się odnaleźć.

Coś od Was
Jak pisałem ja mam tylko ogólny zarys świata. Każde wasze ciekawe pomysły w każdej chwili mogą zostać wprowadzone w życie. Dzięki jednemu graczowi powstała nowa rasa oraz kult. Tak więc każdy z was może nadesłać ciekawy pomysł, który ubarwi sesję.

Posty:
Ja proponuje minimum jeden post na tydzień. Jeśli ktoś nie da rady to niech da znać na gg. Albo sam go popchnę do przodu za jego zgodą albo zostawię go w bezpiecznym miejscu.

Pytania:
Pytania proszę kierować na PW albo na gg. Jeśli mnie nie będzie na gg to piszcie bo na pewno odpiszę.

Mam nadzieje, że wytłumaczyłem wam większość rzeczy. Czekam na pytania.

Oby wspólna gra toczyła się w dobrej atmosferze. O pierwszym poście powiadomię na PW.
 
__________________
" Przyjaciel, który wie za dużo staje się bardziej niebezpieczny niż wróg, który nie wie nic."
GG 3797824

Ostatnio edytowane przez Buzon : 22-12-2009 o 13:42.
Buzon jest offline