Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-12-2009, 20:15   #65
kabasz
 
kabasz's Avatar
 
Reputacja: 1 kabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetny
Widzę, że nareszcie pojawiły się konkrety co mnie cieszy. Martwi natomiast zbyt luźne podejście Rewana. Ten temat nadal służy rekrutacji. Teraz macie skupić się na tworzeniu zależności między rasami a nie wspominaniu martwego forum, to robi się już nudne jak stara ekipa widzi się na jakimkolwiek forum i pierwsze co to "Blah Blah Blah SS Blah Blah Blah". Dlatego panowie z SS, do roboty a nie wspominać mi tu przeszłość.

Glyph zaczął wątek, który trzeba rozwinąć:

Poziom technologiczny gatunku nie jest wysoki. Jak sami widzicie, macie różne rasy, które niekiedy są bardziej podobne do zwierząt, niekiedy bardziej do pojęć a jeszcze innym razem są to bardziej reprezentanci wierzeń ludzkich. Uważam, że proste narzędzia, przedmioty codziennego użytku Salartus są w stanie wytwarzać i sprawnie się nimi posługiwać. Jednak będą to przedmioty stworzone z dostępnych im materiałów zatem wchodzą w grę skały, drewno, umiejętności innych Salartus + przedmioty jakie oni tworzą, inne na które nie wpadłem a nie burzą koncepcji słabo rozwiniętej technologicznie cywilizacji.

Pomysł takich pajączków, jest bardzo dobry

Drugie pytanie jest dość ważne, bo porusza dwie kwestie:
Znacie przedmioty jakie tworzył człowiek. Możecie tworzyć przedmioty podobne do tych, które znacie. Jeśli ktoś natrafi na coś co przypominało by wykonany przez człowieka przedmiot - ucieknie. I już piszę dlaczego. Wpierw z ciekawości pewnie ktoś by podszedł do owego obiektu, może powąchał, wziął do ręki, przymierzył. Po chwili jego skóra zaczęła by piec jak cholera, oczy zaczęły łzawić krwią a sam Salartus przestałby myśleć logicznie. I tak takie coś was czeka, jeśli ktoś dotknie np. skarpetki. Co by ułatwić wam grę, oraz ją uatrakcyjnić nie każdy przedmiot działa tak samo na każdą z ras a nawet jednostek. Co za tym idzie, może się okazać, że owa skarpetka nie będzie problemem dla nikogo, za to Opiekunka na sam widok materiału dostałaby zawału serca. Wredne posunięcie MG prawda Zatem - wszyscy boją się tego co jest na powierzchni, bo nikt nie wie co może go spotkać. Zwykły przedmiot dnia codziennego może was zabić. Przygotuję listę kilku przedmiotów dla każdego. Lista będzie różna, jednak niektórzy mogą się już domyślać jej atrybutów.

Tak na owej liście istnieje człowiek, i tak nikt nie ma pojęcia jak on wygląda zatem właściwą reakcją na zobaczenie dwunożnej istoty byłoby
"najpierw się skryjemy, potem wykrzywimy jakie to brzydkie zwierzę, a następnie ewentualnie spróbujemy podejść nieświadomi zagrożenia."

Tak na prawdę nie dziwić was będą ozdoby, materiały, proste narzędzia. Pistolet to raczej przypomni wam kawałek drewna z dziurką niż coś co może was zranić.

Chyba tyle z odpowiedzi na pytania Glypha, została do wyjaśnienia jeszcze chyba tylko jedna kwestia. W temacie Materiałów podpunkt :

Niezbędne w jej egzystencji są ..... (wymienić minimum 1 maksimum 3 rzeczy) , gdyż:


Miałem na myśli powiązania pomiędzy rasami. Wszelkie niezbędne w waszym mniemaniu czynniki jak ruch, robaki, ciemność, słońce nie należy tu umieszczać.

Jak na razie dobrze wypełnił tą rubrykę Glyph.
 
__________________
The world doesn't need anything from you, but you need to give the world something. That's way you are alive.
kabasz jest offline