Więc tak:
1. Mój post jest, byłbym bardzo wdzięczny za opinie. Starałem się zrobić jakąś akcję, bo jak na razie wszyscy tylko potwierdzali swój udział w przedsięwzięciu
Chciałem też osiągnąć patetyczny, lekko mroczny klimat, możliwe, że rozminąłem się z celem. To moja pierwsza postać takiego typu i byłbym wdzięczny za rady
2. Padła propozycja utworzenia katalogu kombosów i jakiegoś sekretarza. Wstępnie się zgłaszam, choć sam nie wiem jak to miałoby wyglądać
3. Sama kwestia mikstur i kombosów. Sądzę, że teraz możemy wystartować z kilkoma propozycjami, a gdy dojdą następne, to doda się je do sesji. Nie chciałbym, żeby to wyglądało tak, że w trakcie sesji wpadamy na 20 pomysłów i są to wielkie rewolucje w świecie Salatrus. Po prostu, te komosy i miksturki były w tym świecie od zawsze, a my dopiero teraz o nich wspomnieliśmy. Taka stopniowa prezentacja świata, coś na wzór Sali Luster, w której w co jakiś czas pojawiały się nowe informacje o Thagorcie (Flafuś Szybkobieżny
).
4. Nie uważam, by potencjalne wyrzucenie atrybutów z mechaniki było dobre. W każdym systemie (nie licząc bardzo „duchowych”, jak Władcy Losu, gdzie graliśmy niematerialnymi istotami) są atrybuty jako podstawa mechaniki. I choć w większości ważniejsze od atrybutów są zdolności klasowe i inne takie, to atrybuty zawsze są potrzebne, choćby po to, by odegrać banalne sprawy typu testy ukrycia, ataku itp.
5. Kabaszu, jak rozumiem mamy prawo wykorzystywać zdolności fabularnie i nie tracimy wtedy punktów mocy?