Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-01-2010, 11:51   #12
Aschaar
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Jeżeli postać włada tą dyscypliną - oczywiście.

Problem leży gdzie indziej. Magia Kołduniczna nie jest klanową dyscypliną Tzimisce; w zasadzie - włada nią niewielu - tzw. Old Clan. Jeżeli w historii będziesz mnie w stanie przekonać, że otrzymałeś możliwość nauczenia się tej dyscypliny i/lub należysz do Old Clan Tzimisce (gdzie jest trochę inna wada klanowa)...


Ogólnie co do dyscyplin nieklanowych i wysokości wszystkich dyscyplin - wyznaję zasadę, że muszą one "pasować" do postaci. O ile dyscypliny czysto fizyczne (szybkość czy potencja) pasują wszędzie i do każdej postaci - choć 1 siły i 5 potencji wygląda już głupio... Do dyscyplin socjalnych (prezencja) trzeba już mieć podbudowę w cechach; natomiast do dyscyplin "mentalnych" - podbudowę i w cechach i w atrybutach. Nie widzę postaci, która nie ma kropek w atrybutach wymaganych do rzutów przy użyciu dyscypliny (ex. medycyny przy zniekształceniu).

Nie widzę problemu w tym, aby ktoś miał jakąś "odjechaną" dyscyplinę. Proszę tylko pamiętać, że jak się wyda, że jakiś 300letni szczyl włada "czymś fajnym" to nie będę miał wielkich oporów przed diabolizmem albo adekwatnym rytuałem...
 
Aschaar jest offline