Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-01-2010, 21:14   #134
Bounty
 
Bounty's Avatar
 
Reputacja: 1 Bounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Sekal Zobacz post
a sam koncept również prosty jest jak budowa cepa. A by go zmienić trzeba zmienić sesję, bo inaczej nie dam rady.
E tam, może być tak: trafiamy do oblężonego Waldenhof, gdzie wpadamy na trop następującej intrygi: wampiry chcą wykorzystać armię spaczonych orków by odzyskać władzę nad Sylvanią. Musimy przebrać się za orki, co Goranowi przychodzi z łatwością, by przekonać ich wodza, żeby zwrócił się przeciw nieumarłym. Dalszy trop prowadzi do Złych Ziem, gdzie wampiry chcą wskrzesić swego guru Nagasha. Po drodze arabski szejk zleca nam uwolnienie swej porwanej do Kitaju córki - która, jak się okazuje, posiada amulet niezbędny do wampirzego rytuału. I kilkuletnia kampania gotowa
 
Bounty jest offline