Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-01-2010, 15:40   #1
Minty
 
Minty's Avatar
 
Reputacja: 1 Minty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumny
Po tamtej stronie lustra - komentarze

Witam wszystkich uczestników!

Na wstępnie mam kilka próśb.
Ryo - Dopisz nazwisko postaci.
Rhaina - Wpisałem dane z maila, nie z karty (w kp ich nie było). Nie stanowi to żadnego problemu?
Wszystkich, którzy nie dostarczyli mi jeszcze cyferek proszę o zrobienie tego zanim napiszecie pierwszą wiadomość w temacie sesji.

Post rozpoczynający grę powinien opisywać cały dzień poprzedzający zaśnięcie.

Liczę na to, że będzie się nam miło grało.


Pozdrawiam, Minty.



FAQ:

* Czy ogólna fizjonomia tych "ludzi" jest ludzka? Czyli proporcjonalność ciała, rysy twarzy, budowa czaszki i innych takich (Jakoob, mod post z dnia 2010)
* Żadnych odchyleń od normy, wyglądają jak normalni ludzie.

* Czy brzmienie języka przypomina którychś z europejskich? (Jakoob, mod post z dnia 31 stycznia 2010)
* Kojarzą się z norweskim, lub czasami rosyjskim.

* A kwiaty mogę opisać? :P (Jakoob, mod post z dnia 31 styczeń 2010).
* Opisuj, najwyżej później zedytujesz. To samo tyczy się wszystkich innych przejawów samowolnego tworzenia świata, jednak proszę Was, abyście nie przesadzali.

* A odnośnie nieboskłonu pytanko: Ile jest tam słońc? (Poproszę o dane, charakterystykę etc.)(Ryo, mod post z dnia 31 styczeń 2010)
* Dwa słońca, jedno (mniejsze, lub bardziej oddalone) przesunięte o kilka stopni na zachód. Kolorki mają normalne.

* Czy postacie mogą mieć jakieś nadprzyrodzone moce?
* Nie, aktualnie nic takiego nie zauważyliście.

Pytania Lilith do mod posta z dnia 9 marca 2010:


1. "Wielkie, może i kilkunaste, czarne lub szare bryły" - Chodzi o kilkunastopiętrowe?
Jeśli tak, to mamy przed sobą olbrzymiastą pieczarę.

2. Ten facet z flintą jest raczej młody z tego, co pamiętam? Jakieś zbiegowisko się utworzyło czy ludzie raczej zwiali? Włącznie z kurduplami oświetleniowymi.

3. Jaka jest moc oświetlenia i czy dużo jest tych karzełków? Raczej półmrok z fragmentarycznym, punktowym oświetleniem czy widać sporo miejskiej panoramy?

4. W jakim sensie człowiek "usiadł"? Klapnął z wrażenia, spokojnie się rozsiadł na ziemi? Nie rozumiem sytuacji z tym siadaniem na nasz widok.

5. Jak wyglądają karły? Czy przypominają raczej ludzkich karłów czy bardziej Krasnoludów? Ich płeć?

1. Chodziło o kilkunastopiętrowe, zaraz to poprawię. Tak, pieczara jest rzeczywiście wielka.
2. Ludzi ludzie raczej się pochowali. Tylko karzełki oświetleniowe biegają w te i wewte.
3. Karzełki biegają dosłownie wszędzie, jednak oświetlenie wydaje się być zbyt duże. Możliwe, że gdzieś jeszcze znajduje się jakiś wielki reflektor, czy oś w tym stylu, bo same krasnale nie oświetliłyby jaskini aż tak dobrze. Dodam tylko, że światło z ich latarni nie razi w oczy, jeżeli na nie bezpośrednio nie patrzeć, a i wtedy nie jest to zbyt uporczywe.
4. Zwyczajnie usiadł. Jakby zawiedziony tym, co zobaczył, jednak mocno uspokojony. Gdyby miał papierosy to pewnie wyciągnąłby teraz jednego i zapalił go przyglądając się wam w milczeniu.
5. Wyglądają bardziej jak ośmio - dziesięcioletni chłopcy, jednak zarost i zmarszczki na ich twarzach wyraźnie sugerują, że nie są dziećmi. Na oko mają po 1,50 wzrostu max.


Pytania Ryo do mod posta z dnia 25 kwietnia 2010:

* Czy robaczki popełzną do nogi Jakuba i zrobią sobie obiadokolację czy ta noga tak samo się usamodzielni jak dłoń Zosii?
* Przed nami jest kamienna ściana, a drzwi, przez które weszliśmy do podziemi, zatrzasnęły się na amen?
* Jesteśmy w labiryncie i my kreujemy go, czy MG to czyni?
* Te robaczki lubują się w ciepłym mięsie czy raczej w padlinie?
* Jakie skały budują ową jaskinię?
* Czy będzie gdzieś podziemna rzeka?


Podłoże to ziemia. Zwykła, taka jak w kwiatkach. Oczywiście mocniej ubita. Znajduje się w niej dużo kamieni wielkości dłoni, płaskich jak do rzucania kaczek i nierzadko ostrych.
Co do określenia miejsca waszego pobytu, to: ŻADNEJ JASKINI NIE MA. Za to przekonanie jesteście tam uwięzieni. Sami wykreowaliście sobie świat, dróżki i tak dalej. A to ja jestem mistrzem i swoją władzę cenię sobie bardzo drogo.
Jesteście w pułapce póki co bez wyjścia. lepiej zacznijcie główkować .
Ledwo mieścicie się w tej norze, drzwi są zaryglowane, a deszczyk pada i pada (pewno jakiś bystrzacha już się domyślił co będzie jak nie uciekniecie, nie? ).
Ściany i strop to lita skała. Trudna ją zidentyfikować, nikt z Was nigdy takiej nie widział. Wiecie tylko, że jest raczej twarda i posiada gładką powierzchnię.
No... to by było na tyle.

Co do nogi Kuby, to kończyna powoli staje się nieruchoma.

Robaczki jak robaczki. W każdej norze jakieś są, przywiązane do miejsca swojego bytowania, ale z reguły niegroźne. Te również wydają się nie mieć względem was przesadnie złych zamiarów. No ale jak będzie dalej, tego nikt nie wie.




BESTIARIUSZ


Uwaga: Bestiariusz zawiera jedynie dopełnienia opisów zawartych w mod postach.

Wróżka - Co do wróżek, to sprawa przedstawia się następująco: wiecie jak przedstawiane są nagie kobiety w mangach i anime dozwolonych poniżej lat osiemnastu? Wikipedia twierdzi, że powinienem nazwać to golizną rodem z "Etchi", jednak nie jestem pewien tego określenia. Chodzi mi o to, że podczas tworzenia Naszych wróżek Stwórca zapomniał o szczegółach anatomicznych (piersi i pochwa, jakby ktoś nadal nie rozumiał).
Pierwotny opis Wróżek znajduje się w mod poście z dnia 31 stycznia 2010.

Wiewiórka srebrzysta - Wzrost około trzydzieści centymetrów, ogon puszysty, długi, jak u typowej wiewiórki. Kolor srebrny, jakby chromowany, sierść kojarzy się z metalowymi obierkami. Oczy małe, czarne, pyszczek krótki z szarym nosem. Zwinna niczym ziemska wiewiórka .
Pierwotny opis srebrnej wiewiórki znajduje się w mod poście z dnia 31 stycznia 2010.

Olbrzymi sokół - Wzrost około 170 centymetrów, rozpiętość skrzydeł około dwóch metrów. Jednostajnie błękitny kolor opierzenia, dziób i szpony złote. Oczy granatowe, głowa proporcjonalna do reszty ciała. Kształt dzioba i szponów sugeruje, iż jest to stworzenie mięsożerne.
Jego melodyjny, wysoki głos odczuwa się bezpośrednio wewnątrz czaszki, jakby porozumiewał się za pomocą telepatii.
Od ptaka bije błękitne światło, swoista aura widoczna w ciemnościach.
Jest to stworzenie rozumne.
Pierwotny opis olbrzymiego sokoła znajduje się w mod poście z dnia 31 stycznia 2010.

Olbrzymi szczur - Olbrzymie szczury wielkością przypominały dużego jamnika. Ich sierść była szara, czasami czarna, oczy czerwone, a długie ogony różowe. Nie są to stworzenia agresywne, jednak zdolne są zaatakować człowieka pod wpływem strachu, lub głodu.
Pierwotny opis olbrzymiego szczura znajduje się w mod poście z dnia 31 stycznia 2010.

Kamienny stwór - - Bardzo osobliwa istota. Ponad trzymetrowa, człekokształtna istota o kamiennym ciele i dwóch osobowościach.
Posiada dwie oddzielne myślące głowy. Jedną zwyczajnie, na szyi,. drugą zaś na końcu ogona. Dodatkowo na ogonie znajduje się druga para rąk.
Jest to istota inteligentna, zdolna do artykułowanego mówienia.
Pierwotny opis kamiennego stwora znajduje się w mod poście z dnia 31 stycznia 2010.

Pan Kret - Z wyglądu zwyczajny, czarny kret. Ostre ząbki, różowe łapki, czarne futerko i długi ryjek. Jednak jest to istota inteligentna, zdolna do artykułowanego mówienia. Posiada bardzo donośny, niski głos.
Kret, którego spotkała drużyna miał na nosie małe okularki w metalowej oprawce.
Pierwotny opis pana kreta znajduje się w mod poście z dnia 31 stycznia 2010.
 

Ostatnio edytowane przez Minty : 05-05-2010 o 15:13.
Minty jest offline