Żeby stać się Zwierzoludziem przede wszystkim trzeba wykazać chociaż jedną poważną i widoczną mutacją Chaosu (przykładowo mogą to być kopyta, rogi, łuski, sierść czy macki) napisałem wcześniej, że mogę przydzielić mutacje ale to będzie dopiero w trakcie fabuły, nie wspominając, że trzeba mieć styczność z przejawami mutagennymi (dotykanie spaczenia w stałej formie ,czyli zielonkawego kryształu, stanie się ofiarą zaklęcia ,,Dotyk Chaosu'' lub ,,Welonu Zepsucia''. Możesz na wstępie napisać kartę bohatera (czy postaci, jak tam kto woli
) człowieka, elfa, niziołka, krasnoluda, norsmena lub krasnoluda z Norski. Padając ofiarą mutacji automatycznie Twoja rasa będzie oznaczana jako ,,Mutant'' lub jeśli wolisz ,,Zwierzoludź'' później dochodzi klasyfikacja gatunku Zwierzoludzia ale to już inna bajka ;]
Notka do Ulli: Jeśli masz zamiar pisać kp głównie dla sportu i ,,(...)żeby nie wyjść z wprawy'' to zawracaj głowę komuś innemu dobrze? Bo ja nie mam zamiaru rekrutować gracza do sesji RPG za to, że mi taką łaskę robi.
Pierwszymi, którzy się -że tak powiem ,,zakwalifikowali''- do sesji to
1.Roni
2.kset
Wspominając, napisałem że przyjmę do 4 graczy co nie oznacza że tych ,,4 wspaniałych'' to musi być Kardynalna zasada. Chętni gracze niech ślą swoich bohaterów, którym nie straszne lodowe pasma górskie Norski.
Proszę o przestrzeganie regulaminu.
Pozdrawiam
Kerm