Cytat:
4. Ekwipunek - brak (scenariusz przewiduje, że startujecie od zera, powód na razie nie istotny)
|
Jak szybko bohaterowie mają szansę nadrobić brakujący ekwipunek? Jego brak czyni sporo klas wysoce niepraktycznymi (właściwie wszystko poza druidem i psionem; magowie i kapłani potrzebują ekwipunku by rzucać czary :P a klasa Artificera kręci się wokół ekwipunku, etc). Miło byłoby wiedzieć, czy uda nam się dobrnąć do zakładanego na dany poziom ekwipunku, czy nie, a wizja braku księgi zaklęć nieco zniechęca do czegoś innego niż Killer Gnome.
Cytat:
2. Postaci zaczynają na poziomie 8 (dopuszczam rasy niestandardowe, klasy prestiżowe itd. ale muszę najpierw wyrazić na nie zgodę, żeby nie było, że namęczyliście się na próżno).
|
Zezwalasz na zasady retraining z PHB2?
Cytat:
5. Rzuty kostką i dokładne zasady przeprowadzania walk jeszcze muszę przemyśleć, jednak dla przyśpieszenia akcji muszę coś w tej gestii zrobić (zobaczymy co wymyślimy).
|
Google docs :P
Ogólnie, jestem zainteresowany w stopniu średnim, głównie ze względu na to że ten brak ekwipunku i "luka w historii" czynią mnie nerwowym. Automatycznie kojarzą mi się z wsadzeniem bohaterów do piwnicy jakiegoś zboczonego maga
.