Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-02-2010, 22:46   #11
Nemo
 
Nemo's Avatar
 
Reputacja: 1 Nemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumny
Cytat:
Mogę cię jednak spróbować pocieszyć i przypomnę, że każdy gracz dostanie ode mnie w prezencie krótką historyjkę na początek. Jeśli wyrazisz taką chęć to możemy tam coś takiego uwzględnić, ale podchodzę do takich pomysłów raczej ostrożnie.
Zawsze wolałem być kowalem losu postaci, więc niezbyt mnie to cieszy :P. I ciężko uwzględnić w kawałku fabularnym mechaniczne elementy kreacji bohatera .

Cytat:
I jeszcze jedno. Mianowicie PW, AC i tym podobne. Na razie dajemy sobie z tym spokój.
Tu mnie trochę zaskoczyłeś. Jak masz zamiar przeprowadzać starcia bez tych danych? Nie sądzisz że to trochę trudne bez nich, a obliczanie ich na szybko nie brzmi zbyt zachęcająco. Masz zamiar jakoś ten aspekt mechaniki zmodyfikować? Sądzę, że uczciwie byłoby by wszyscy wiedzieli w co grają i jak grają.
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!
Nemo jest offline