Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-04-2006, 11:54   #7
Breux
 
Reputacja: 1 Breux ma wyłączoną reputację
Edycja I

LINK do Mroczniaków http://szarysmok.eu.org/las/mr-historia.php

Dobra mam karty od 2 osób
Vangarda i od kogoś jeszcze niewiem bo niepodał nicka PS. podaj tutaj swój nick e-mail naerth coś tam

To będzie się działo w starym świecie na jego niebezpiecznych szlakach.......

[ Dodano: 2006-04-03, 12:21 ]
To będzie kampania (kilka przygód)

[ Dodano: 2006-04-03, 12:31 ]
Zaczniemy jak będą 3-4 karty u mnie

Przygoda I Zaczyna się wczesną wiosną.....w terenie porośniętym lasem więcej nie zdradze!

[ Dodano: 2006-04-03, 12:44 ]
Ostatnia sprawa Vangard ty i ktoÅ› nie ma religi tobie doradzam Karnosa lub Sho-sarrah a drugiej osobie Asuryan

Asuryanzwany także bogiem-feniksem. Panem jest wszystkich elfów i najpotężniejszym z panteonu wszystkich bogów elfich. To on w sercach elfów mieszka, to on ich przewodnikiem i opiekunem jest.
W trzech postaciach się go przedstawia: orła wielkiego, feniksa z płomienia zrodzonego lub wysokiego, dumnego elfa w płaszczu białym jak gwiazdy blask, na marmurowym tronie siedzącego. Symbolem jego feniks jest, rozpościerający swoje skrzydła ogniste na tle wielkiej piramidy, z której jaśniejące promienie słońca padają.
Żoną jego jest Lilaeth, Pani Snów i Wróżb, o której to później zamiar mam opowiedzieć.
W Ulthuanie najwięcej mu się poświęca i wysokie elfy głównie czczą go najbardziej, choć każdy elf, no może za elfów mrocznych wyjątkiem, ma go w sercu swoim i kocha go, czy to bardziej czy, mniej ukazując.
Daleko na północ od Wielkiego Ulthuanu , w miejscu Wyspą Płomieni zwanym wznosi się wspaniała świątynia Asuryana, wielkie piramidy z Arabii przypominająca. Zaprawdę mało jest na świecie tak cudownych budowli jaką jest to przepiękne sanktuarium. W tym także miejscu koronowani są wszyscy królowie Ulthuanu. Mniejsze świątynie i kapliczki mu poświęcone w Elfich Królestwach można znaleźć praktycznie wszędzie. Próby przez niego nakładane dotyczą zwykle obrony rasy elfiej przed najazdami chaosu i mrocznych elfów.
Błogosławieństwa, których raczy udzielać zwykle są w postaci podwyższenia cech takich jak: inteligencja, opanowanie, siła woli, cechy przywódcze i ogłada
Kapłani jego używać mogą wszelkich czarów magii prostej i wojennej.

Sho-sarrah podobnie jak Liadriel nie ma określonej płci, jego domeną są wszelkie rośliny, od mchu poczynając na najwyższych dębach kończąc. Rzadko się ukazuje, a jak już się pojawi postać jakiejkolwiek rośliny przyjmuje. Może być to niczym niewyróżniająca się sosna w lesie iglastym jak i dąb na suchej, piaszczystej pustyni. Za symbol jego przyjmuje się zwykle dąb o idealnie zielonych liściach.
Czczony przez wszystkie elfy leśne jest jako, że schronienie im daje, kochają go najbardziej i najważniejszym dla nich bóstwem jest. Jego kapłani noszą zazwyczaj jasnozielone szaty.
Przyjaciółmi kultu są całego elfiego panteonu wyznawcy, a Karnosa i Ishy w szczególności, bardzo dobre stosunki mają także z druidami, czcicielami Ryhi, Talla oraz dawnej wiary. Wrogami natomiast wszystkie są istoty las niszczące.
Jak głosi legenda Sho-sarrah dawno temu stworzył istoty Drzewcami zwane, które strzec miały lasów w wieczność. Wyglądają jak wielkie drzewa przypominające nieco humanoidalne stworzenia. Są bardzo inteligentne, wielu z nich w kilku językach nawet mówić potrafi. Długowieczność, wytrzymałość i siła sprawią, iż są doskonałymi strażnikami i biada temu kogo plugawiącego las spotkają. Wyznawcy Shp-sarrah oraz elfy cieszą się ich sympatią jako, że naturalnymi przyjaciółmi lasu są.
Dwa święta ku czci jego co roku się odprawia. Jedno w pierwszy dzień wiosny kiedy to wyznawcy jego z budzącej na nowo przyrody radują się, drugie natomiast to pierwszy dzień zimy kiedy przyroda usypia. Sho-sarrah nigdy jednak odpoczynku nie ma bo i w zimie rośliny są, które opieki wymagają.
Bóstwu temu nie stawia się świątyń lasy bowiem domem są jego, a obrzędy w święta odprawiać można na każdym wzgórzu, czy polanie.
Każdy wyznawca winien przykazań przestrzegać i dla natury szacunek zachować.
1. Bronić lasu przed jakimkolwiek zagrożeniem należy
2. Nie wolno roślin krzywdzić bez przyczyny wyraźnej.
3. Od natury brać tylko to co potrzebne i nic więcej.
4. Nigdy nie wpuszczać do lasu zielonoskórych, gdyż las oni plugawią.

Próby, które na nakłada zawsze z obroną lasu i drzew wiązać się będą. Sho-sarrah jak nagrodzić zechce czyni to w najbardziej odpowiednim do tego momencie. Gdy wyznawca jego w głodzie na pustyni wędrować będzie, kaktusa w jabłoń zamienić może dla przykładu. W innym wypadku obdarować jedną z następujących umiejętności obdarować: rozpoznawanie roślin, zielarstwo, warzenie trucizn (ale z roślin tylko), odporność na trucizny ziołowe, ukrywanie się na wsi i cichy chód na wsi. Kary, rzadko są przez niego nakładane jednak może to miejsce mieć w przypadku, gdy na przykład niegodziwiec jakiś lasy doszczętnie pali Sho-sarrah przy tym przeklinając. Polegać będą on zapewne na niemożności z jego darów korzystania. Każdy owoc, który ów śmiałek zjeść będzie próbował w cierń zamieni się dla przykładu.
Kapłani jego czarów następujących używać mogą w zależności od poziomu oczywiście: uśpienie, zabezpieczenie przed deszczem, uśpienie, uzdrowienie rośliny*, splątanie cierni, ożywienie drzewa, rozkład, żywopłot cierni.

Karnos bóg dzikich zwierząt na razie nie mam opisu bo pożyczyłem księgę wiedzy tajemnej koledze!

[ Dodano: 2006-04-03, 14:30 ]
Dołączy również Kantorro i czarnysmok!!! :P
 
__________________
Warhammer górą!
Breux jest offline