Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-03-2010, 21:04   #2
Nagash Hex
 
Nagash Hex's Avatar
 
Reputacja: 1 Nagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumnyNagash Hex ma z czego być dumny
W sumie wiem jak system ewoluował, choć mało na nim grałem. Tak, czy inaczej wypowiem się, a co!
Przede wszystkim jestem zwolennikiem jasnych systemów: albo mamy bogatą i skomplikowaną mechanikę albo czysty storyline. Ogólnie kabasz wyraźnie zaznacza, że w umiejętnościach trzeba stawiać na opisy a nie zawiłe współczynniki, czy inne "2k6" :P Dlatego jestem zdania, że staty (siła, szczęście itp.) najlepiej po prostu wyrzucić :] I tak od MG zależy praktycznie wszystko, więc raczej bezsensu jest bawienie się w testy sporne i takie rzeczy. Jak rzecze sam kabasz - gracze mają już i tak trudno, a w razie czego zawsze można rzucić ze 2 hydry, albo snajpera z krzaków :E Jakoś w większości storyline'ów w ogóle nie ma rzutów, statów i wszyscy się dobrze bawią Ostatecznie można je zostawić, ale zmienić wartości liczbowe na krótkie opisy - służyły by one bardziej zdefiniowaniu cech postaci (słaby inteligent, czy może przygłupi szczęściarz )

Do wypowiadania się o przyznawaniu exp nie mam podstaw.

To tyle, jak coś mi się skojarzy to dopisze
 
__________________
One last song
I want to give this world
Before it's gone
One last song
Nagash Hex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem