Ok, to sytuację mamy niemal klarowną.
Rolę swojej postaci widzę tak jak widziałem przy swoim ostatnim poście, zgadza się to mniej więcej z tym co napisaliście.
Żadnych rozkazów, ale jak się generalnie w miarę rozsądnie uzasadni swoje sugestie, to wasze postacie ich posłuchają. To stwarza pewne szanse na powstanie drużyny
@Coen Uważaj, bo ktoś wytknie, że dezerterzy też generalnie nie zasługują na zaufanie
A czekamy chyba do czwartku, na ewentualne zgłoszenia innych graczy, no i ewentualnie na jakąś mechanikę, chyba że:
@ Radical sam zamierza nam podobierać skille i statsy wedle opisów postaci. Oczywiście nie obraziłbym się za brak mechaniki - zmniejszyłoby to śmiertelność (zwykle łatwiej jest zabić postać, 'bo tak wypadło').
Z drugiej strony Q10 wydaje się być ciekawym pomysłem, zarzuconym niestety przez autorów. Szczególnie mi się spodobała idea zasad białych i czarnych - mniej i bardziej szczegółowych, które można stosować w zależności od ważności testu i sytuacji.