Troszkę inny model, wariacja na temat sworda, tym razem nastawiony nie na wymianę ognia, ale na abordaż.
Zmiany: Zamiast dobrych dział mamy jedno średnie i jedno słabe, czyli będziemy musieli podlecieć na bliski dystans. Za wolne miejsce/energie zyskujemy lepsze czujniki (+5 detection), baraki, roboty zabójców. Ofiarą padł jeszcze szklany sufit, ale go akurat da się przywrócić.
Taktyka: Korzystając z tego że mamy teleportium, to w trakcie starcia, najpierw skanujemy wraży okręt, a następnie teleportujemy się w jego pobliże (np troche za niego) i przeprowadzamy operację Hit and Run (czyli wysyłamy komandosów na wraży pokład), mamy +60 do testu, jesli się uda to możemy coś rozwalić, np wysadzić sensory (-30 do BS ofiary).
Generalnie takie rozwiązanie ma swoje zalety, gdyż potencjalnie jest szybsze i bardziej 'odważne' niż tradycyjna wymiana ognia. Ma też swoje wady, bo większość okrętów będzie miała mocniejsze działa od nas.
Cytat:
Model: Death from Above
Hull: Sword
Speed: 9
Detection: 31
Armour: 19
Manoeuvrability: 28
Hull Integrity: 35
Turret Rating: 2
Shield: single
Morale: 94
Population: 100
Crew: Crack (40)
Power: 45/45
Space: 40/40
SP: 60
PF: 50
Weapon:
1x Dorsal Sunsear( S4, D k10+2, crit 4, R 9)
1x Dorsal pusty
Essential Components: Jovian cl 2 drive, Strelov 1 Warp Engine, Warpsbane, single Shield Array, Command Bridge, Vitae LS, voidmasters quarters, Deep Void Array
Suplemental Components: 1x Sunsear dorsal, Augment retro thrusters, Liberium Vault, Temple shrine to God Emperor,Barrack, Murder Survitors, Observation Dome
Archeotech: Teleportium
Machine Spirit: Martial Hubris
Past Histories: Reliquiary from Mars, Wrested from a space hulk, Haunted
Modyfikatory:
+5 Comand Test
+10 BS
+10 Ivestigation
+60 Hit and Run
+20 Command Test boarding
-15 Piloting w czasie ucieczki
-20 Tech Use repairs
-5 Wraży Comand Test na pokładzie
|
EDIT: Wrzuciłem to jedno działko.