Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-09-2010, 12:31   #2
Milly
 
Milly's Avatar
 
Reputacja: 1 Milly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputację
Pewnie zaraz się zacznie dyskusja nad wyższością jednej przeglądarki nad drugą, tudzież wyższością użytkowników jednej przeglądarki nad użytkownikami drugiej

Ja tam nie uważam, że jakaś przeglądarka jest lepsza lub gorsza, bo zwyczajnie nie znam się na ich parametrach. Daaaawno temu używałam IE, ktoś mi wtedy polecił FF i od tamtej pory (czyli już strasznie długo) używam Liska, bo go lubię i się do niego przyzwyczaiłam. Jakieś trzy-cztery lata temu z konieczności musiałam używać przez jakiś czas innej przeglądarki, wybrałam sobie Operę. Też dało się do niej przyzwyczaić, nie była taka zła (pamiętam, że podobała mi się opcja notatek trzymanych w przeglądarce, czy coś takiego - tego w FF do tej pory nie ma). Kiedy ukazał się Google Chrome też go wypróbowałam, ale to też nie było to. Zbyt mało opcji do wyboru, przeglądarka wręcz minimalistyczna (wtedy, teraz nie wiem czy ma jakieś pluginy czy nie), no i wówczas nie działał na niej poprawnie LastInn

Koniec końców zawsze wracałam do FF. Osobiście uwielbiam wszelkie dodatki do Liska, różne pluginy, konfiguracje, skórki itepe. Blokuję sobie reklamy, flasze i filmiki, i życie jest piękniejsze. Podobają mi się te nowe artystyczne skórki, którymi można przyozdobić przeglądarkę bez zmieniania całego wyglądu.