Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-09-2010, 19:48   #10
Miriander
 
Miriander's Avatar
 
Reputacja: 1 Miriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie coś
Gratulacje! Zostałeś dodany do grona znajomych użytkownika Haya-chan>:3, członka grupy BioPro! Biopro jest społecznością skupioną na rozwoju kariery i życia zawodowego w szeroko pojętym sektorze inżynierii biologicznej.Pomoże Ci poznać ludzi, AGI i upliftów, zaistnieć w branży i monitorować rynek pracy. Zapraszamy do przejrzenia profilu użytkownia Haya-chan>:3


\(^o^)/ Konnichiwa! \(^o^)/ Nazywam się Nanami Sasakawa i od roku pracuję jako freelancer dla Somateku.Praca ta daje mi duże możliwości i sprawia, że mogę się spełnić jako analityk biobehawioru!
↑rozwiń, by dowiedzieć się więcej

Imię i Nazwisko: Nanami Sasakawa
Pochodzenie: BFJaponia, okolice Kyoto AF – Nectar, Luna, kliknij, by dowiedzieć się więcej.
Obecny Morph: Remade stworzony przez Visciria Studios. Dowiedz się więcej!
Wiara: Tak.
Doświadczenie zawodowe:
(...)
Obecnie pracuję nad: Strumieniowy model zachowania chmury bakteriofagów ΦX174 w warunkach niskiej temperatury.
Dodatkowe kwalikifkacje: łatwość w nawiązywaniu kontaktów face2face, zaawansowana wiedza elektroniczna, znajomość architektury systemów czasu rzeczywistego, dyspozycyjność, miłe usposobienie (sprawdź opinię znajomych!)






Khm, a tak na szybko dla współgraczy : stworzyłem postać opartą po części na schemacie Anioła Przyszłości, jednak ukierunkowywuję go w stronę 'postaci wsparcia' techniczno-socjalnego. Zdolności wezmę podobne jak w template Research Scientis z NPC 1 File Prime, czyli:

Koło/powyżej 60: Medicine, Interfacing, Psychochirurgy, Electronics, Hardware, Research, Networking: Scientists, Programming, Investigation, Academicsbioinżynieria), Profession,