"Blogasek"... Ehm...
Zbędny komentarz, ale nie mam zamiaru reagować inaczej.
Jeśli chodzi o słowo "książkowy" to miałem na myśli fakt, że wg. mnie błędnym jest nazywanie takich gier po prostu grami fabularnymi. Warto zaznaczyć, bo niektórzy w ogóle sobie z tego sprawy nie zdają, że każda gra, nie ważne czy jest z podręczników, czy na pc, tu też konsoli, jeśli ma fabułę (mam na myśli scenariusz, a nie proste założenie - czyt. np. gra Quake) jest grą fabularną. Autorskie systemy są grami książkowymi, ew. podręcznikowymi i to jest fakt, pozwoliłem sobie delikatnie zmienić nazwę, bo lepiej sklasyfikować takową grę jako coś odrębnego, a nie wrzucać do jednego worka.
Poza tym napomniałeś o konkretach... Dopiero po przeczytaniu twojego posta zobaczyłem, że nie dałem linka do strony projektu - co nie było by zgodne z regulaminem.
Jak znajdę trochę więcej czasu (może na dniach ??) Napiszę o konkretach, ale nie będzie to opis wszystkich pomysłów
Mam w tym roku maturę i nie siedzę przy kompie zbyt często. Sporadycznie, dlatego prace nad projektem idą baaardzo powoli.
Teraz napomnę tylko, że wraz z współpracownikiem obmyśliliśmy dość dobry system magii (nie od strony mechanicznej) opierający się nie na zaklęciach, czarach czy runach, ale umyśle. Postaram nie długo poprawić temat, opiszę konkrety
Pozdrawiam