Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-09-2010, 19:22   #7
Neoworld
 
Neoworld's Avatar
 
Reputacja: 1 Neoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputacjęNeoworld ma wspaniałą reputację
Szczęście jest elementem równoważącym w systemie. Podczas dowolnego testu wynik 1 lub 20 oznacza test szczęścia (test szczęścia jest na 1K20). Powiedzmy że padła "1". Udany test szczęścia oznacza zdanie testu z bonusikiem lub podniesionymi obrażeniami (zależnie od tego co zdajemy). Nieudany nie ma żadnego wpływu. Podczas "20" na kości, udany test szczęścia ratuje nas przed pechem (automatycznym oblaniem testu). W swoich sesjach na żywo stosuje już dosyć długo współczynnik szczęścia. Muszę się pochwalić. Wprowadziło to bardzo ciekawą innowacje.
Jako mała ciekawostka jeszcze. Wszystkie testy. Nawet te bojowe. Testowane są u mnie na 3K20 i wymagane są 2 udane wyniki. Miejcie na uwadze że na trzech kościach istnieje prawdopodobieństwo rzucenia więcej niż jednej "1" lub "20". Efekty kumulują się.
KP i historia postaci są ważne. Jednak bez rozmowy kwalifikacyjnej nie rozpocznę sesji.

Sztuczki powiązane z szczęściem:
Zły moment
wym: szczęście 12+, zwinne dłonie lub zastraszanie 3+
Opis: Podchodzisz do gościa pracującego przy pile tarczowej. Krzyczysz: "SIEMA" i dajesz mu solidnego placka w plecy...
Dział: Dobierasz osobnika skupionego na innej czynności. Robisz głupi gest. A on musi zdać test szczęścia. Jak obleje to może mieć poważny problem, pomijając fakt że udany test tej jego czynności, staje się nieudanym.

+ sztuczki z dodatku ołów.
 
__________________
Extra! Extra! Read all about it!

Nothing to read right now! :P
Neoworld jest offline