Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-09-2010, 16:18   #9
Ghoster
 
Ghoster's Avatar
 
Reputacja: 1 Ghoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodze
Maksymalna liczba poznanych czarów jest teorytycznie nieograniczona. Postać musi znać zaklęcie, wiedzieć jak go użyć i mieć za sobą praktykę. Zapamiętane czary to po prostu limit zaklęć, które możesz jako gracz rzucić pomiędzy jednym odpoczynkiem a drugim. Wszystko także zależy od otoczenia i twojego stanu (choroba, która nie zawsze może być uleczona przez sen, zmniejsza szanse powodzenia czaru). Nie wybieracie czarów, które możecie rzucić po odpoczynku, jest jedynie limit zaklęć, jakie możecie rzucić. Więc równie dobrze możecie rzucić mnóstwo razy słabe zaklęcie, jak i tyle samo razy mocne. Tutaj jednak jest pewna zależność, "niskopoziomowe" zaklęcia nie zawsze są słabe, przewiduję możliwość łączenia zaklęć (np. wytworzenie pola elektrycznego, a następnie rozpętanie w środku wiru wodnego).
Na samym początku jednak ograniczcie się do paru podstawowych zaklęć. Mag będzie znał jakieś sztuczki, pociski czy słabe klątwy, kapłan początkujące zaklęcia lecznicze i odpędzające. Dopuszczam możliwość gry klasami takimi jak Zmiennokształtny czy Blady Mistrz.
 
Ghoster jest offline