Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-10-2010, 12:36   #2
Radagast
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Primo najpierwsze: napisałeś dwa posty (łamiąc przy okazji regulamin), z których nie wynika tak naprawdę nic. Króciutki opis świata przypominającego z grubsza nasze średniowiecze z domieszką najbardziej standardowego fantasy. Ja tu nie widzę nic, co można by skomentować.
Dwa: strasznie brzydko napisane. Gdyby to był dłuższy tekst, nie dotarłbym do końca. Brakuje Ci spacji po znakach przestankowych, co chwilę pojawia się jakiś ort, czy błąd interpunkcyjny. Plus sprzeczność (kontynent jest w końcu jedynym większym kawałkiem lądu, czy nie?). Sprawia wrażenie, jakbyś tego nawet nie przeczytał przed wysłaniem.
Trzy: system magii, który przedstawiasz moim zdaniem jest morderczy dla MG i wymaga zaufania i dobrych graczy. Dlaczego? Bo jak Ci powiem, że w ilości powietrza, które mieści się w płucach są składniki umożliwiające wyprodukowanie zabójczej ilości amoniaku, to nie wiesz, czy mówię prawdę, czy nie. A jak to wiesz, to nie wiesz innych rzeczy, które mógłbym wymyślić. Poza tym MG za każdym razem musi ustalić stopień trudności testu magii, jakieś zużycie many, czy cokolwiek w tym stylu. Jeśli nie zna się dobrze na tym, co czarodziej próbuje osiągnąć, to powstaje straszny chaos. Grałem kiedyś w ten sposób i udane/nieudane rzucenie zaklęcia wyglądało jakby zależało głównie od widzimisię MG (tym bardziej, że chyba nikt nie rozumiał mechaniki testów). To nie jest dobry pomysł. A użycie przykładu z samochodem w opisie systemu fantasy jeszcze gorszy.
Cytat:
Napisał SiŁtAśŚśNy Zobacz post
Zastanawiam się czy gracze powinni mieć możliwość zagrania orkiem ???
A skąd my mamy to wiedzieć? To zależy od bardzo wielu czynników. Przede wszystkim jak wyobrażasz sobie tę rasę i czego oczekujesz po przygodach rozgrywanych w tym systemie. Czy ma być dark, czy heroic etc. I naprawdę nie zostawia się takich decyzji ludziom, którzy nie znają Twoich zamysłów, bo każdy będzie ciągnął w stronę swojego ulubionego świata. Jeśli świat ma być spójny i grywalny, to musisz sam zdecydować.
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem