Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-05-2006, 23:11   #1
Tartus
 
Reputacja: 1 Tartus ma wyłączoną reputację
[wiedźmin]Księga Wiedźminów

Niniejszym ogłaszam nabór do Księgi wiedźminów!!! Będzie to moja najlepsza sesja.
opis świata: Jedziesz po pięknej, zielonej polanie. Wszędzie beztrosko biegają jednorożce.
Jedziesz trochędalej i widzisz drogowskaz: jedna satrzałka prowadzi do elfów, a druga do ludzi. Wszędzie na około ciebie sąpiękne zielone drzewa. Wybraliście drogę do ludzi. W czasie jazdty zobaczyliście obóz złodziei a naokoło spaloną trawę i drzewa. Postanawiacie jechać dalej. Właśnei trwa oblężęnie muru. Po wieździe do miasta na samym sśrodku widzicie grupęmuzykantów, artystów, akrobatów, aktorów. Ze środka wyłania się bard. Mówi, żę zchęcia się do ciebie przyłączy. Teraz we dwoje jedziecie wzdłóż drogi. Po drodze przez piękny, zielony korytarz krzewów, zauważasz kapłankę biegnącą za wami razem z magiem. Z chęcią do was się przyłączają. Teraz na poważnie. W końcu dotarliście do zamku generała. W środku spotkał was wojownik. Takżę się dołączył.
Świat jest bardzo zielony, lecz tam gdzie bandyci, spalona trawa i drzewa. Ludzie nie przejmująsię szturmem na mury swego miasta, gdyż są nie do sforsowania. Elfy są równie bezpieczne, z powodu osłony drzew.
Historia
Oto pewna opowieś. Jest historią o nazwie Księga Wiedźminów. W mieście Ramand, mieście elfów, król Glorfindel postanowił, że muszą mieć smoka. Lecz moki były innego zdania. Rozpoczęła się wojna. Jedynym sposobem by ją przetrwać, było odnalezienie zamku, a raczej ruin Khazad Nir, w których spoczywa Księga Wiedźminów.
Postać
Podajcie:
imie:
klasa:
ekwipuneknie zamocny ani nie za słaby. Np. Krzesiwo, drewno, długi miecz, lutnia, księga z melodiami, zestaw podróżny.).
A oto klasy:
Wiedźmin
Najpotężniejsza postać w drużynie. To ona winna dowodzić pozostałymi bochaterami.
Rasa: Wiedźmin
Cechy
Ko: 4 Po: 5 Si: 3 Zm: 5 Zr: 4 Zw: 5 In: 4 Og: 2 Wo: 3
Żywotność: 32
Rzucanie: 2
Strzelanie:1
Walka bronią: 4
Walka wręcz: 3
Obr. fizyczna (dystans/bronią/wręcz)3/8/6.
Obr. magiczna(czary/modlitwy/znaki)2/2/5.
Zbroja: Skórzana kurtka ćwiekowana(1).
Znak Igni
Koszt w pm: 5
Modyfikalna trudność: 1
Obron magiczna: jeżeli atakujemy żywą istotę
Działanie:Z palców wiedźmina promieniuje światło, mogące oparzyć, wzniecić ogień lub zalutować kociołek.
Zadaje k3 obrażenia dotkniętym istotom.
Manewry:Ballestra, cięcie/- pchnięcie, parada, piruet, riposta,tempo.
Osobowość: honor(4),przygoda(3),reputacja(2).
Umiejętności: Akrobatyka 2,gibbkość 1, języki: wspólny:2, języki: starsza mowa 1, nasłuchiwanie 1, przenikliwość 1,przetrwanie 3,skradanie 2, spostrzegawczość 4, tropienie 3,widzenie w ciemności 2, wigor 3, wspinaczka 2, znaki wiedźmińskie.
To na dzisiaj tyle. Nie chcę by było naprzykład tak: 2 kaplanki, 5 bardów, 15 wiedźminów, itd. Chcę by każdej klasy było po jeden. Limit to 5 osób. To na tyle. Jutro napiszę więcej.
 
Tartus jest offline