| [komentarze] Opowieści z Królestwa... Opowieść druga
Witam w kolejnej części Opowieści! Zasady gry są takie jak zawsze: - dialogi kursywimy;
- imiona boldujemy tylko w dialogach lub w docach (by zaznaczyć czyj jest dany fragment);
- dwa zdania na krzyż w docu to nie jest post! Jeśli ktoś się żywo nie udziela ma obowiązek napisać post solo. Nie jest to moja fanaberia; ciągłe ‘docowanie’ osłabia myślenie i odgrywanie postaci;
- proszę starać się nie pisać na ostatnią chwilę. Graczy jest dużo, więc pisząc w ostatniej minucie ciężko skoordynować działania i plany (choć rozumiem, że czasem nie ma możliwości wcześniej);
- ekwipunek w panelu - rzecz święta. Jeśli czegoś w nim nie ma to nie istnieje, choćby zostało znalezione n-postów wcześniej. Ordnung must sein!
- za nieterminowość jak zawsze - wylot i kaput.
Terminarz:- Wasz czas na post: od soboty do czwartku.
- MG pisze w piątki (ew. w czwartki, jeśli się wyrobi).
- Terminy nie ulegają zmianie nawet jeśli któraś ze stron będzie miała obsuwę. Po prostu kolejna tura wtedy się skraca - opłaca się więc pisać na czas. Świetnie działało to w “Prologu”, więc nie ma powodu tego zmieniać. Czekam tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdy reakcja jest niezbędna; w innym przypadku wymagam podwójnych postów by nadgonić akcję.
- Środy nie są przeznaczone na interakcje z MG (często mnie wtedy nie ma)
- Jeśli tura wymaga licznych interakcji (walka, dialogi z NPCami, planowanie) wszyscy przynajmniej raz dziennie zaglądają do doców, choćby po to żeby być na bieżąco.
Google docs (udostępniałam po mailach, więc jeśli komuś nie działa to proszę krzyczeć):Ku pamięci:GaduGadu:- abishai | GG: 2970000
- baltazar | GG: 3021082
- Callisto | GG: 9592373
- Epimeteus | GG: 2621199 | 2785556
- Lynka | GG: 7552365
- NightCrawler | GG: 5529175
- Romulus | GG: 1800774 (rzadko dostępny) |
- Vantro | GG: 11633324
- Glyph | GG: 4917462
Zasady dotyczące walki:Bardzo chciałabym w tej części Opowieści uniknąć (choćby częściowo) męczarni turowej mechaniki i mozolnego rozpisywania walki po zdaniu na dzień. Gdyby każdy się dopisywał codziennie nie było by źle, ale wiadomo, że nie zawsze tak jest. Akcje solowe lub parami oczywiście najłatwiej prowadzić w szybkich interakcjach z MG. Co do walk zbiorowych sugeruję ciąg deklaracji na googlach (żeby każdy widział co robią inni i mógł się odnieść), po 3-4 ruchy na raz, po czym ja to wszystko scalam i opisuje. Oczywiście jeśli ktoś ma chęć i fantazję szerzej rozpisywać swoje poczynania (albo grać tak, jak do tej pory) jestem jak najbardziej za - wiadomo, że walka budzi więcej emocji na żywo niż w retrospekcji. Druga sprawa... była jakaś, ale zapomniałam o co mi chodziło
Leczenie:Przyznam, że podejście “chlup fiolkę i do walki” straszliwie mnie razi i odziera dla mnie sesję z realizmu (pomijając takie kwiatki jak “mam 1 pkt. życia ale może jeszcze zdążę sobie wypić”). Chciałabym więc tutaj kontynuować to, co lekko już zaznaczyłam w “Prologu”: mianowicie, magiczne leczenie jest jedynie przyśpieszeniem naturalnej regeneracji. Owszem, zamyka rany, ale nie uzupełni braku krwi, a energia i materia brana jest z ciała chorego. W ogniu walki pomaga (ach, ta adrenalina), natomiast potem należy odpocząć (a przynajmniej się nie forsować) by zregenerować siły, inaczej cięższe czynności będą odpowiednio trudniejsze, a w czasie walki będę stosować minusy do ataku. Może odkrywam tu Amerykę (chyba nigdy nie przeczytam podr.), ale ogłaszam co następuje: otrzymane podczas walki (w sumie) - rany drobne: organizm wraca do pełnej sprawności po przespanej nocy;
- rany lekkie (min. 75% PŻ): wymagają 1 dnia odpoczynku;
- rany średnie (50% PŻ): 3 dni;
- rany poważne (25% PŻ): 6 dni;
- rany krytyczne (5% PŻ i mniej): 9 dni*.
* pisząc “dni” nie mam na myśli leżenia plackiem całą dobę, bo wiadomo że rzadko zatrzymacie się na kilkudniowy popas; tylko maksymalne oszczędzanie sił
Oczywiście jeśli ktoś zajmuje się rannym wykorzystując umiejętność “Leczenie” i zestaw uzdrowiciela, ten wraca do zdrowia szybciej. Ponadto w walce nie będę podawać liczbowych PŻ; zostanę tylko przy w/w opisach i również proszę o odpowiedni storytelling w wypadku otrzymywania kolejnych obrażeń. Dodatkowo - gdyby się komuś zachciało chojrakować - przy ranach poważnych i krytycznych doliczę -2 do ataku oraz koncentracji, hłe, hłe, hłe . *** No. Pomarudziłam, wypisałam kupę zasad, których pewnie i tak nie będzie mi się chciało egzekwować... więc DO ROBOTY! Mam nadzieję, że konstruktywnie wykorzystacie długi weekend na dialogi i bliższe poznanie się
Do niedzieli proszę też uzupełnić:- wszyscy: panele sesji o ekwipunek i finalne zakupy;
- dziewczyny: dokończyć lvl-up postaci i wysłać mi komplet na gg.
- postacie czarujące: dostępne na obecny dzień czary lub standardowy ich zestaw (w panel główny, nie w kartę)
- i opisać swoją postać (wygląd zimowy ) w pierwszym poście w komentarzach.
I jeśli usłyszę od prologistów że się nie udzielają i nie forsują swojego zdania, bo się drugiej drużyny boją, nie chcą wychylać, tamci są mądrzejsi itp. itd. to... ukatrupię całą czwórkę panów i będziecie mieć ich postacie na sumieniu! I ich ptaszki też Have fun
Ostatnio edytowane przez Sayane : 04-03-2011 o 08:53.
|