Rozpoczynając temat dalszych zakupów przechodzimy do jedynej sytuacji, w której skorzystamy z mechaniki systemu. Rzutu na zakupy
Wasz obecny Profit Factor (czyli suma wpływów i bogactwa, której powiększanie jest jednym z celów gry) wynosi chwilowo
35.
Każdy z was, raz na jakiś czas, gdy jest okazja do zakupów, ma możliwość rzutu k100. Gdy wypadnie mniej niż profit factor udało wam się kupić, co chcieliście.
Ale
Niestety są modyfikatory wynikające z rzadkości i ilości potrzebnego towaru. Dla przykładu moduły bazowe są ekstremalnie rzadkie, ale chcecie ich kupić mało. Ekstremalnie rzadkie to -30 do rzutu, ale mała ilość (3-5) to już +20. Czyli by udało się kupić potrzebne bazy musielibyście wyrzucić mniej niż 25 na k100.
Jak już pisałem KAŻDY z graczy ma prawo do jednego rzutu, gdy jest okazja do zakupów. Więc kapłan maszyny może w tym samym czasie zobaczyć, czy da się kupić brakujące części do pola maskującego, a Space Marine, czy znajdzie tych swoich Adeptus Arbites. Nawet jeśli im nie płaci, to Profit Factor jest też wyznacznikiem statusu i szacunku jakim cieszy się wasza krypa.
Części będą miały modyfikator -20, a dwa tuziny A. Arbites albo serwitory załadunkowe +20. Gdy rzut się nie uda nie można próbować zdobyć czegoś innego. Zakłada się, że czas poświęcony został po prostu na bezowocne starania/poszukiwania.
Konkretna jakość towaru to też modyfikator od +10 dla słabej do -30 dla najlepszej. Normalna 0.
Jak rzucamy?
kostnica.eu
Od góry:
Uzytkownik cg
haslo: cg
Tam gdzie jest k6 zmieniacie na K100
Komentarz - wpisujecie tutaj wasz nick albo imie postaci
I na koncu:
WYKONAJ RZUT
Każdy z waszych rzutów zostanie zapamiętany w bazie sesji do wglądu dla każdego kto zna login i hasło.