@Karagir
Może i nie diablo ale gracze mają tendencję do "zabezpieczania" się przed zagrożeniami czyhającymi na ich bohaterów poprzez tworzenie postaci, która w razie potrzeby jest w stanie zadbać o siebie. Dużo w tym winy GM'ów - jak się prowadzi przygodę której treścią jest wyżynanie kolejnych band mutantów/zielonoskórych/ożywieńców/kultystów (niepotrzebne skreślić) to postacie "niebojowe" mogą czuć się niczym piąte koło u wozu.
Tak przy okazji skąd się wziął 1 PO w twojej kp? Od czytania tych książek?
@Lechu
Łącznie z twoją postacią ludzi i nie-ludzi będzie pół na pół.
EDIT:
Założyłem temat z komentarzami
http://lastinn.info/komentarze-do-se...tml#post274854 do sesji. Trochę przydługa i nudna lektura ale zależało mi na tym abyście wiedzieli w co się pakujecie i by reguły naszej gry były dla was możliwie najbardziej przejrzyste. Część posta stanowi rozwinięcie tego o czym już pisałem w rekrutacji lub (niektórym) przez pw. Wyjaśniłem też kilka innych kwestii o których wcześniej zapomniałem wspomnieć. Postarajcie się nie usnąć w trakcie czytania
.
EDIT 2:
Do graczy, którzy jeszcze nie przesłali mi kp - w części mechanicznej karty proszę podawać nie tylko wartości końcowe cech ale i wartości początkowe. Bardzo ułatwi mi to sprawdzanie waszych kp.